سی امین سالگرد وب: تجربه من از سال 1991 تا کنون

عکس پروفایل نویسنده

@دانیلکهودانیل کهو

نویسنده کتاب “یادگیری یاقوت روی ریل”. اکنون در Yax.com ، در حال توسعه یک وب سایت ساز برای همه است.

وب در این ماه سی ساله است ، با احتساب تاریخ راه اندازی اولین وب سرور در روز کریسمس 1990. من برای اولین بار در 6 آگوست 1991 ظاهر شدم ، وقتی وب به طور عمومی اعلام شد. اما بعد از 30 سال ، فکر می کنم هدف اصلی آن را فراموش کرده ایم. منظور من اینجاست.

در سال 1991 برای آن می نوشتم NeXTWORLD مجله ، که بسیار سرگرم کننده بود ، زیرا من با کسانی کار کردم و مشغول نوشتن درباره آنها شدم ، که کارهای فن آوری کامپیوتری را انجام می دادند کار برای NeXTWORLD منجر به نوشتن کتاب شد برداشتن مرحله بعدی و حضور کوتاه مدت در NeXT استیو جابز به عنوان نویسنده فنی.

ابتکاری ترین پروژه ای که در آن سال با آن روبرو شدم NeXT نبود. بلکه این چیزی بود که توسط تیم برنرز لی ، محقق در CERN ، آزمایشگاه فیزیک ذرات اروپا ساخته شده است. وی از رایانه NeXT برای توسعه سیستم اطلاعاتی شبکه ای برای فیزیکدانان با انرژی بالا استفاده کرد. اگر من مطالعه نمی کردم comp.sys.next با دقت در گروه های خبری Usenet ، اعلام “ویرایشگر ابر متن برای NeXT” را از دست می دادم.

افراد زیادی از “WWWNeXTStepEditor نسخه 0.12” استفاده نکردند. جامعه NeXT کوچک بود و بسیاری از کاربران رایانه NeXT هنوز دسترسی به اینترنت نداشتند که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور