“سیستم های رتبه بندی ما بی نقص نیستند”

SearchLiaison گوگل به درخواستی در X (توئیتر سابق) در مورد نتایج جستجوی مضحک ضعیف پاسخ داد که در آن اذعان کرد که الگوریتم بررسی گوگل می‌تواند کار بهتری انجام دهد و آنچه را که برای جلوگیری از پاداش دادن به سایت‌هایی که در وهله اول نباید رتبه‌بندی می‌شوند، تشریح کرد. .

زیر سوال بردن نتایج جستجوی گوگل

مبادله با گوگل با پستی در مورد یک سایت با رتبه بالا شروع شد که ادعا می شد از دستورالعمل های گوگل کوتاهی می کند.

@dannyashton توییت کرد:

«این بررسی در شش ماه گذشته در رتبه اول گوگل برای «بررسی Molekule Air Mini+» قرار گرفته است.

50% حکایتی و 50% پیام بازاریابی است. این پژوهش اصلی عمیق را به اشتراک نمی گذارد.

بنابراین، چگونه آنها به صدر گوگل رسیدند؟»

به دنبال:

گوگل به جای بررسی شخص ثالث (که احتمالاً همان چیزی است که جستجوگران به دنبال آن هستند)، مقاله‌ای را که توسط برند پشتیبانی می‌شود رتبه‌بندی می‌کند:

جستجوگران در آگهی تبلیغاتی ساخته شده از مواد بازاریابی فرود می آیند:

آنقدر کم توجه که حتی در نسخه منتشر شده یادداشت های مختصر هم گذاشتند 😞

و فکر می‌کنم دلیل رتبه اول را پیدا کردم… پول.»

پاسخ های کلی به توییت ها دلسوزانه بود، مانند این:

“وحشی.

و این در صفحه 1 …

آیا نوشتن برای خوانندگان این است؟ آیا این چیزی است که مردم به آن نیاز دارند/می خواهند؟

من به افرادی مانند مادرم در اینجا فکر می کنم که بهتر نمی دانند و بیشتر حفاری نمی کنند.

به نظر می رسد و زیبا به نظر می رسد، باید قابل اعتماد باشد.

منظورم این است که این اهداف آنهاست، درست است؟ گول بزن و غوطه ور کن.»

الگوریتم های گوگل بی نقص نیستند

SearchLiaison به این توییت‌ها پاسخ داد تا توضیح دهد که او شخصاً بازخوردهای ارسال شده به Google را بررسی می‌کند و آنها را با تیم جستجو در میان می‌گذارد. او همچنین در مورد مقیاس عظیم رتبه بندی وب سایت ها به اشتراک گذاشت و گفت که گوگل تریلیون ها صفحه وب را ایندکس می کند و به همین دلیل فرآیند رتبه بندی خود مقیاس و خودکار است.

SearchLiaison توییت کرد:

«دنی، من از کجا آمده‌اید قدردانی می‌کنم – همانطور که از پستی که HouseFresh در ابتدا به اشتراک گذاشته بود و همچنین از این نوع بازخورد دیگران قدردانی کردم. انجام میدهم. من همچنین کاملاً موافقم که هدف این است که به محتوایی که با راهنمایی های ما همسو است پاداش دهیم. از خود پست HouseFresh، به نظر می رسید که ما واقعاً در طول زمان بهبود یافته ایم:

“در تجربه ما، هر عرضه به‌روزرسانی بررسی محصولات همه چیز را متزلزل کرده است و به طور کلی به نفع سایت‌ها و نویسندگانی است که در واقع زمان، تلاش و هزینه خود را برای آزمایش محصولات قبل از اینکه آنها را به دنیا معرفی کنند، اختصاص داده‌اند.”

با این حال، واضح است که ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم. فکر نمی‌کنم این چیز جدیدی باشد، زیرا قبلاً به اشتراک گذاشته‌ام که سیستم‌های رتبه‌بندی ما بی‌نقص نیستند و محتوایی را می‌بینم که باید با آن بهتر عمل کنیم، و همچنین محتوایی را می‌بینم که وقتی نباید پاداش می‌دهیم. .

اما همچنین سیستمی نیست که هر فردی محتوا را بررسی کند و بگوید “بسیار خوب است – آن را بهتر رتبه بندی کنید” یا “بسیار عالی نیست، آن را پایین بیاورید.” این به سادگی برای موتور جستجویی که تریلیون ها صفحه از محتوا را از سراسر وب فهرست می کند کار نمی کند تا به این روش کار کند. شما به سیستم های مقیاس پذیر نیاز دارید. و شما باید به کار بر روی بهبود آن سیستم ها ادامه دهید.

این کاری است که ما به انجام آن ادامه خواهیم داد. ما قطعا از این نگرانی ها آگاه هستیم. ما بازخورد، از جمله بازخورد فرم اخیر خود را دیده‌ایم. من شخصاً از طریق تک تک این بازخوردها دیده‌ام و آن‌ها را سازماندهی کرده‌ام تا تیم‌های ما بتوانند جنبه‌های مختلف را بیشتر بررسی کنند. این علاوه بر کاری است که آنها در حال حاضر انجام می‌دهند، بر اساس بازخوردهایی که قبلاً دیده‌ایم.»

برخی از نکات اولیه بیانیه SearchLiaison این است که:

1. Google موافقت می کند که الگوریتم های آنها باید به محتوایی که با راهنمایی های آنها همسو باشد (احتمالاً راهنمایی در مورد بررسی های خوب، مفید بودن و هرزنامه) پاداش دهد.

2. وی اذعان داشت که سیستم های رتبه بندی فعلی همچنان می توانند از بهبود در پاداش دادن به محتوای مفید و عدم پاداش به محتوای نامناسب استفاده کنند.

3. سیستم های گوگل مقیاس بندی شده اند.

4. گوگل متعهد به گوش دادن به بازخوردها و تلاش در جهت بهبود الگوریتم های خود است.

5. SearchLiaison تأیید کرد که آنها در حال بررسی بازخورد و سازماندهی آن برای تجزیه و تحلیل بیشتر برای شناسایی مواردی هستند که برای بهبود رتبه بندی نیاز به توجه دارند.

چه چیزی طول می کشد تا گوگل را تعمیر کند؟

شخص دیگری روند Google را برای ارائه به‌روزرسانی‌هایی که متعاقباً اوضاع را متزلزل می‌کند، زیر سوال برد. این سوال خوبی است زیرا منطقی است که یک به روز رسانی رتبه بندی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تغییرات کیفیت سایت های در حال رتبه بندی را بهبود می بخشد و برعکس عمل نمی کند.

@mikefutia توییت کرد:

«دنی، آیا همه «پیشرفت‌های سیستم» شما قبل از عرضه به طور کامل آزمایش نشده‌اند؟

مطمئناً تیم شما از تغییر در SERP ها که این چند به روز رسانی اخیر باعث ایجاد آن می شود آگاه بوده است.

سایت‌های سرگرمی کاملاً قانونی که توسط سازندگان پرشور نوشته شده‌اند، با این به‌روزرسانی‌ها کاملاً نابود می‌شوند.

همه به نفع Reddit، Pinterest، Quora، Forbes، Business Insider و دیگر مزخرفات هستند که به قیمت آنها به دست می‌آیند.

حدس می‌زنم چیزی که می‌گویم این است – مطمئناً این تعجب‌آور نبود.

شما بچه ها می دانستید که این قتل عام در نتیجه مستقیم به روز رسانی ها اتفاق می افتد.

و اکنون – اینجا هستیم، 9 ماه بعد – و 0 مورد از این سایت‌های قانونی بازیابی شده است. در واقع، به‌روزرسانی ماه مارس آن را 100 برابر بدتر کرد.

و بنابراین گوگل می‌گوید “بله ما تمام شدیم، ما روی آن کار می‌کنیم.”

اما سوال این است – و فکر می‌کنم وقتی می‌پرسم از طرف هزاران سازنده صحبت می‌کنم – “لعنتی اینقدر طول می‌کشد؟”

ما می دانیم که رتبه دهندگان کیفیت شخص ثالث Google نتایج جستجو را قبل از ارائه به روز بررسی می کنند. اما واضح است که بسیاری از سازندگان، صاحبان سایت و بازاریابان جستجو وجود دارند که احساس می‌کنند نتایج جستجوی گوگل با هر به‌روزرسانی مسیر اشتباهی را طی می‌کنند.

پاسخ SearchLiaison پاسخ خوبی است زیرا تأیید می کند که Google کامل نیست و آنها فعالانه در تلاش برای بهبود نتایج جستجو هستند. اما این هیچ کمکی به هزاران مالک سایت نمی کند که از مسیری که الگوریتم گوگل در حال حرکت هستند ناامید شده اند.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/ivan_kislitsin

Source link