سرویس کانتینر الاستیک آمازون (ECS) در هر مکان: عملکرد جدید ECS

عکس پروفایل Gokul Chandra Hacker Noon

ECS هرجای دیگر و EKS هرجای دیگر ، هر دو برای اجازه دادن به کاربران در خدمات و همچنین در فضای ابری طراحی شده اند ، در AWS re: Invent 2020 اعلام شدند.

ECS هرجای دیگر اکنون به طور کلی در دسترس است و امسال EKS هر کجا برای اولین بار پخش می شود. ویژگی Anywhere ، به مشتریان ECS و EKS این امکان را می دهد تا با استفاده از همان روش کار ، ابزار و خدمات مدیریتی که راحت هستند ، به محیط های غیر AWS نیز دسترسی پیدا کنند. همانطور که AWS و سایر ارائه دهندگان خدمات ابری دامنه خود را به محیط های IT داخلی می رسانند ، مرز بین محیط های رایانش ابری عمومی و خصوصی همچنان محو خواهد شد.

آمازون ECS در هر کجا این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که با استفاده از همان سرویس تنظیم ارکستر کانتینر و هواپیمای کنترلی مبتنی بر ابر ، کاملاً مدیریت شده ، بسیار مقیاس پذیر و هواپیمای کنترلی که امروز در AWS استفاده می کنند ، آمازون ECS را بر روی هر زیرساخت اجرا کنند.

AWS اخیراً پشتیبانی کامل خود را از Amazon ECS در AWS Outposts (سرویسی که زیرساخت ها ، خدمات ، API ها و ابزارهای AWS را با استفاده از سخت افزار متعلق به AWS متعلق به خود و کاملاً مدیریت شده) ، AWS Wavelength و AWS مناطق محلی گسترش می دهد (تأخیر و شبکه خاصی را پشتیبانی می کند) اعلام کرد. اتصال

جدا از این موارد ، دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است کاربران بخواهند از ECS به عنوان صفحه کنترل برای برنامه های مبتنی بر کانتینر استفاده کنند اما واقعی اجرا نشوند …