ریاضی VR: دشواری های حرکت اشیا در واقعیت مجازی

عکس پروفایل نویسنده

@کلاهبرداریآلوورس

ماموریت ما این است که پایه و اساس یک متروورس آزاد را با مالکیت مشترک و دسترسی جهانی ایجاد کنیم.

بازی کاربردی ریاضیات می تواند مشکل باشد ، اما واقعاً ارزشمند است. در اینجا می توانید دنباله ای برای موضوع توئیتر Nevyn در سفر او از یک ظرف آشفته غیرقابل درک به یک خط کش روشن.

سفر dev را دنبال کنید و ریاضیات مربوطه را بیاموزید.

https://www.youtube.com/watch؟v=x0bU6NnESqo

من برنامه نویسی بازی را در سال 2004 مطالعه کردم ، که شامل جبر خطی بود – ماتریس ها ، بردارها ، این موارد. این بیشترین سرگرمی من با ریاضیات بوده است ، زیرا این زمینه اصلی برای گرافیک سه بعدی ، فیزیک و بسیاری دیگر از موضوعات مربوط به توسعه بازی است ، بنابراین من توانستم بلافاصله هر چیز جدیدی را که به صورت کد آموخته ایم امتحان کنم و به معنای واقعی کلمه با آن بازی کنم آی تی.

به سرعت شانزده سال به جلو بروید ، گذشته از یک زندگی طولانی iOS که واقعاً به چنین ریاضیاتی احتیاج نداشت ، تا جایی که من در یک گروه آینده VR هستم. Alloverse سه بعدی است و مبتنی بر فناوری بازی است ، بنابراین همه دانش قدیمی دوباره مورد نیاز است. من به نوعی یک برنامه نویس تنبل هستم ، بنابراین نادر است که به جایی می رسم که واقعاً چیزی را بفهمم. من از ساختمان و نتیجه کار بیشتر لذت می برم. با این حال ، در این مورد گزینه ای نبود و با کمک برخی از دوستان و همکارانم ، روشنگری حاصل شد و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور