راهنمای نهایی در مورد نحوه بهینه سازی صفحات فرود موبایل و بهبود تبدیل ها

عکس پروفایل نویسنده

@بریانوردویچبرایان دوردویچ

10 سال برنامه ریزی استراتژیک برای بازاریابی موتور جستجو و سرب فنی برای برنامه های وب.

تصویر با مجوز از Firmbee در پیکسابای.

همه چیز درمورد کاربر است و 2021 درمورد تجربه کاربران خواهد بود که حتی مهمترین عامل رتبه بندی برای SERP تخمین زده می شود. و مهمترین نکته در یک تجربه کاربری عالی ، کیفیت طراحی وب سایت است که امکان جذب کاربران و افزایش تبدیل ها را دارد.

از آنجایی که فروش مبتنی بر موبایل و تولید سرب در فضای آنلاین تسلط پیدا می کند ، قطعاً می خواهید وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کرده و تجربه کاربری یکپارچه ای را برای بازدیدکنندگان خود کسب کنید.

چه کاربر از Android یا iPhone استفاده کند ، محتوای صفحه وب شما باید کاملاً متناسب با هر اندازه صفحه باشد.

از این رو ، بهینه سازی برای سازگاری با موبایل و ایجاد صفحات فرود موبایل با طراحی خاص ، تنها روش مطمئن برای بهبود تبدیل ها از طریق دستگاه های تلفن همراه است.

Landing Pages چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

– صفحه فرود یک صفحه وب است که هدف آن تبدیل بازدید کنندگان به لیدها و مرحله بعدی سفر خریدار است.

صفحات Landing به شما این امکان را می دهد که به مشتریان بگویید در صفحه خاصی انتظار دارید چه کاری انجام دهند و چرا آنها باید این عمل خاص را انجام دهند. از آنجا که صفحات فرود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور