دوران کار Unbundled: اکنون زمان آن است

عکس پروفایل لی جین هکر نون

@لیجینلی جین

من یک بنیانگذار و مدیر شریک در Atelier ، یک شرکت VC در مراحل اولیه هستم.

اینترنت و ظهور کارآفرینی خرد

گاهی اوقات در اقتصاد ، نهادهای یکپارچه که نیازهای بسیاری را برآورده می کنند ، به یک اکوسیستم از نهادهای تک منظوره متلاشی می شوند. وقتی این اتفاق می افتد ، یک فرصت بزرگ برای استارت آپ ها وجود دارد.

به عنوان مثال Craigslist را در نظر بگیرید. وسعت افقی Craigslist از زمان تاسیس 25 سال پیش ، همراه با مجموعه ویژگی های کم عمق و محصول راکد ، فرصت های غنی را برای استارتاپ ها ایجاد کرده است تا بتوانند جایگاه های خاص عمودی را تراش دهند. این را می توان با نقشه بازار نمادین استارت آپ های خاص بازارهای عمودی با هدف جدا کردن لیست Craigslist و ایجاد تجربیات بهینه شده برای دسته های خاص ، از Coursera برای آموزش و پرورش به Airbnb برای مکان های کوتاه مدت نشان داد.

ورود به دوره “کار Unbundled”

در حالی که جدا سازی Craigslist میلیاردها دلار ارزش ایجاد کرده است ، اما در مقایسه با جداسازی که اکنون در آن زندگی می کنیم ، کم رنگ است. خارج از تجارت ، جدا سازی اکنون دامنه بسیار گسترده تری از زندگی همه را تحت تأثیر قرار داده است: کار از اشتغال سنتی جدا شده است.

مفهوم “انسان سازمان” – اصطلاحی است که توسط کتاب اصلی ویلیام اچ. وایت در سال 1956 رواج یافته است که توصیف فرعی کردن افراد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور