در پلتفرم های Play-to-Earn بازی کنید، بسازید و کسب درآمد کنید

بازی برای مدت طولانی به عنوان یک منبع عالی سرگرمی خدمت کرده است. امروزه بسیاری از بزرگسالان به لحظاتی از زندگی خود در دوران کودکی اشاره می کنند که در آن دوستان خود را با دوستان خود ملاقات کرده اند یا برای انجام بازی های ویدیویی به سراغ آنها رفته اند، به عنوان یکی از بهترین خاطرات دوران کودکی خود. بازی‌های ویدیویی مانند FIFA، Minecraft، Fortnite و غیره برخی از لحظات پر آدرنالین را فراهم کرده‌اند و گیمرها را به پدهای کنترلی و صفحه‌نمایش تلویزیون خود چسبانده‌اند.

بازی حتی بهتر شده است. در چند سال گذشته شاهد رشد چشمگیر صنعت بلاک چین بوده ایم. این رشد به این معنی است که اختلالاتی در بسیاری از صنایع سنتی جهان ایجاد شده است – که بیشتر آنها مثبت هستند. صنعت سنتی که این تغییر لرزه مانند را تجربه می کند، صنعت بازی است. ظهور بازی های Play-to-Earn (P2E) واقعی شده است، چیزی که چند سال پیش تنها می توانست یک فانتزی باشد.

این مدل جدید بازی در مدت کوتاهی رشد زیادی داشته است و فکر نمی‌کنم هنوز در اوج خود باشد. پتانسیل بسیار زیاد است. این در اعداد اطراف صنعت مشهود است. در سال 2024، اندازه بازار جهانی P2E NFT است به ارزش 471.90 میلیارد دلار، و تخمین زده می شود که تا سال 2029 به 942.58 میلیارد دلار برسد – CAGR 14.84٪ در این دوره پیش بینی.

بازی‌های بازی برای کسب درآمد، بازی‌های مبتنی بر بلاک چین هستند که به بازیکنان برای…

Source link