در مواجهه با عوام فریبی سیاستمداران در همه جای دنیا، بیت کوین بهترین سنگر شماست

در آغاز سال 2024، همه جا می‌توانستید بخوانید که سال 2024 سالی تاریخی برای جهان از نظر انتخاباتی خواهد بود. در واقع، بیش از نیمی از جمعیت جهان برای رای دادن به رئیس جمهور یا اعضای پارلمان فراخوانده شدند. در اواسط سال 2024، برخی از انتخابات قبلاً حکم خود را صادر کرده اند، چه در تایوان، روسیه، هند، اندونزی یا اتحادیه اروپا.

انتخابات دیگری مانند انتخابات قانونگذاری فرانسه که به ترتیب در 30 ژوئن و 7 ژوئیه برگزار می شود، غافلگیرکننده بوده است. البته، با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در نوامبر برگزار شود، سال بزرگ این سال انتخاباتی تاریخی 2024 باقی مانده است. تمام جهان درگیر نتیجه این انتخابات است. چه کسی توسط مردم آمریکا به صورت دموکراتیک انتخاب خواهد شد، جو بایدن یا دونالد ترامپ؟

در حال حاضر، به نظر می رسد که دونالد ترامپ در دست دارد، اما این انتخابات احتمالاً با تمام شگفتی های خود فاصله دارد.

در هر صورت، در حالی که من تمام این انتخابات را در سراسر جهان تماشا کرده ام، چیزی از من بیرون زده است. در تمام دنیا همین داستان قدیمی است. همه این سیاستمداران آماده هستند تا حد آسمان را برای انتخاب شدن وعده دهند، در حالی که اکثر آنها قبلاً در گذشته ثابت کرده اند که هرگز سیستم معیوب و غیرقابل اصلاح را که به بردگی می کشد را تغییر نمی دهند…

Source link