در اینجا نحوه برنده شدن در مسابقات Startup Pitch آمده است: 3 نکته از یک عضو هیئت داوران

هر ساله صدها – اگر نگوییم هزاران – مسابقه استارت آپی منطقه ای و جهانی و روزهای مسابقه برگزار می شود.

این مسابقات از رویدادهای محلی سازمان‌دهی شده توسط دانشگاه‌ها یا جوامع تجاری گرفته تا مسابقات بین‌المللی پرمخاطب که توسط بازیگران مشهور صنعت برگزار می‌شود، متغیر است.

بنیان‌گذاران می‌توانند از این رویدادها برای نمایش استارت‌آپ‌های خود و گرفتن کمک هزینه یا جذب سرمایه‌گذاری استفاده کنند. برنده Startup Battlefield توسط TechCrunch، برای مثال، یک را دریافت می کند 100000 دلار جایزه بدون سهام؛ برنده جام جهانی استارت آپ می شود 1 میلیون دلار در سرمایه گذاری

هرچند داشتن یک ایده خوب و محصولی که بفروشد کافی نیست. بیشتر در مورد هنر ارائه است. من در مسابقه Infoshare قاضی بوده‌ام و در اینجا سه ​​نکته برای افزایش شانس شما برای برنده شدن در مسابقه زمین وجود دارد.

نکته #1 جزئیات محل برگزاری را بیابید، زمین را تنظیم کنید

ببینید دقیقاً کجا اجرا خواهید کرد: اندازه یک مکان و تعداد مهمانان مورد انتظار. در مورد صفحه نمایشی که برای ارائه ها و سایر ترتیبات صحنه استفاده می شود، از جمله تجهیزات نور و صدا بپرسید.

اگر مکان کوچک و صمیمی است، باید روی ایجاد یک سبک ارائه گفتگوی بیشتر و تعاملی تمرکز کنید، در حالی که در یک مکان بزرگتر، ممکن است نیاز به استفاده از تصاویر تاثیرگذارتری داشته باشید. با تراز کردن خود …

Source link