در اینجا به این موضوع می پردازیم که چرا کامپوننت سرور React برای Backends-for-Frontends ایده آل است

در حال حاضر، شما باید با React Server Components (RSC) آشنا باشید یا حداقل در مورد آنها چیزی شنیده باشید. RSC جدیدترین افزوده شده به مجموعه ویژگی های React است که مزایای قابل توجهی مانند کاهش بسته های جاوا اسکریپت سمت کلاینت، بهبود تجربه کاربری با حذف رفت و برگشت های اضافی شبکه و امکان اجرای مستقیم کد سرور در اجزای React را ارائه می دهد.

به‌عنوان فردی که همیشه در یک تیم سنتی با تیم‌های بک‌اند و فرانت‌اند جداگانه کار کرده‌ام، به امکان‌پذیری هر دو تیم برای اتخاذ این الگو فکر کرده‌ام. واضح است که موانع بزرگی برای غلبه بر وجود دارد.

Backend/Frontend معمولی چگونه کار می کند

اجازه دهید ابتدا جریان توسعه سرور/مشتری غیر RSC را دوباره بررسی کنیم. فرض کنید لیستی از ویژگی های محصول برای پیاده سازی دارید. به طور معمول، موارد زیر رخ می دهد:

  1. یک بررسی طراحی که در آن تیم‌های باطن و فرانت‌اند بر روی مشخصات API که رفتار سرور را تعریف می‌کند توافق می‌کنند. در حالی که پیاده سازی مورد بحث قرار می گیرد، تمرکز معمولا بر روی رابط است.

  2. تیم Backend رفتار سرور را با این مشخصات API پیاده‌سازی می‌کند و آن را تحت نسخه‌ای مانند منتشر می‌کند /api/v1/my-product.

  3. تیم frontend این API را مصرف می کند و رفتار UI را ایجاد می کند.

  4. کار برای تیم های باطن و فرانت اند ممکن است به صورت متوالی اتفاق بیفتد، اما می تواند به صورت موازی نیز اتفاق بیفتد. از وقتی که…

Source link