در آستانه تغییر اقتصادی: مصاحبه ای با دکتر سباستین بورگل

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

بیش از یک سال از زمان ظهور COVID-19 می گذرد و هنوز هم به طرز دردناکی مشخص است که این بحران به پایان نرسیده است. در واقع ، حتی ممکن است بزرگترین تغییر اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم را تحریک کند.

به گفته آرتور دی لیتل ، یک شرکت مشاوره مدیریت ، COVID-19 انگیزه ای برای تغییر اقتصادی از یک مدل اقتصادی مبتنی بر منابع به فناوری متمرکز بر فناوری شده است ، الگویی که اصول “سبز” و فن آوری به طور همزمان در آن قرار می گیرند. دست

در اصل ، این داده ها خواهند بود ، نه منابع طبیعی که نقش اساسی را در تداوم اقتصاد جهانی دارند. یک پیامد احتمالی این امر ، انتقال مقیاس کامل به اقتصاد دیجیتال است. داده ها سوختی است که زندگی ما را تأمین می کند – و فن آوری های نوظهور مانند اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) و فناوری های هوشمند باید زمین را تحت تأثیر قرار دهند.

با پذیرش این تغییر انقلابی اما اجتناب ناپذیر ، ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی در برابر بدافزار ، سرقت اینترنتی ، باج افزار و سایر تهدیدات امنیتی که در طی COVID-19 فراگیر شده اند ، بیش از هر زمان دیگری حیاتی خواهد بود. متأسفانه ، همانطور که تجربه غم انگیز نشان می دهد ، نقض داده ها حتی قبل از همه گیری غیر معمول نبودند.

در میان سیل موارد اخیر ، موردی که ثابت کرد تغییر چشم انداز …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور