خلاصه ای از Emarsys Omnichannel & AI Masterclass 2024

Emarsys PTTM Festival 24 VM Sponsored Post 6 27 24 1920x1080px

در 12 و 13 ژوئن 2024، Emarsys با Omnichannel و AI Masterclass، رویدادی دیجیتالی که شامل چت‌های کنار آتش و جلسات کارشناسی رهبری شده از رهبران دیجیتالی است که مسیری را در دنیای بازاریابی همه‌کاناله راه‌اندازی می‌کنند، به صورت زنده راه اندازی شد. اگر آن را از دست دادید، اکنون می توانید به صورت رایگان به همه آن ها دسترسی داشته باشید.

اما برای یک الهام بیشتر بازاریابی، در اینجا خلاصه ای از سه جلسه مورد علاقه ما است!

چگونه مولتون براون با پذیرش پایداری تعامل را به پیش می برد

ارزش‌های یک شرکت حول پایداری، تأثیرگذار قدرتمند رفتار و وفاداری مشتری هستند. به زبان ساده، بسیاری از مصرف کنندگان می خواهند بدانند که در حال تجارت با شرکتی هستند که به این سیاره اهمیت می دهد. از سال 2019، پایداری یکی از اولویت های اصلی مولتون براون بوده است.

در این جلسه، نارش کریشنامورتی، مدیر ارشد تحول کسب و کار مولتون براون (آرایشی و بهداشتی)، سانی سانگرا، مدیر فعال سازی فروش و مشارکت در سینچ همراه شد. در میان سایر بینش‌های منحصربه‌فرد، آن‌ها در مورد اینکه چگونه مولتون براون از ESG استقبال می‌کند، هم از نظر انتخاب‌های فناوری که شرکت انجام می‌دهد، و هم اینکه چگونه برند محتوا ایجاد می‌کند و کمپین‌هایی را به کار می‌گیرد که میانگین ارزش سفارش را تا ۲۲٪، دفعات خرید را تا ۳۸٪ و ارزش مشتری را افزایش می‌دهد. با 68٪، در حالی که تمام تمرکز بر پایداری است.

“مشتریان فقط محصولات را خریداری نمی کنند. آنها همچنین می خواهند بدانند که چقدر پایدار است.»

نارش کریشنامورتی، مدیر ارشد تحول کسب و کار (مواد آرایشی)، مولتون براون

چگونه Huel از طریق بازاریابی حمایت از مشتری با ذکر من باعث رشد سودآور و مقیاس پذیر می شود

رئیس جهانی CRM هوئل، تاش رینولدز، و مدیر شراکت‌های استراتژیک منشن من، کت رای، میزبان این جلسه بودند و بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه توانسته‌اند 22 درصد از مشتریان خود را به اشتراک بگذارند و برند را به دوستان و مخاطبین خود توصیه کنند، به اشتراک گذاشتند. طرفداران خود را به حفظ، وفاداری و رشد سودآور.

این جلسه انبوهی از ایده ها را ارائه کرد. در اینجا چند مورد برجسته وجود دارد:

کانال‌های پولی راه به جایی نمی‌برند، اما اگر ابتدا به حمایت فکر می‌کنید، به‌عنوان یک برند اقتصادی برتری خواهید داشت و می‌توانید رشد واقعی سودآور و پایدار را هدایت کنید.»

کت رای، مدیر مشارکت های استراتژیک، من را ذکر کنید

«مشتریان شما خیلی بیشتر از خرید از برند شما انجام می دهند. طرفداران شما چه کسانی هستند؟ چه کسی این خبر را منتشر می کند و باعث رشد ارگانیک می شود؟ اگر بتوانید مشتریان خود را وادار به انجام این کار از طرف شما کنید، این ارزشمندترین شکل بازاریابی است.

کت رای، مدیر مشارکت های استراتژیک، من را ذکر کنید

چگونه Replacements، Ltd. بازاریابی سنتی و دیجیتال را برای ارائه یک جمعیت گسترده ارائه می دهد

امی چیلدرس، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک Replacements، Ltd.، به کارا لوئیس، مدیر استراتژی مشتری اصلی Attentive پیوست تا در مورد چگونگی استفاده از Replacements Ltd. از داده‌های مشتری و ترکیب مناسب کانال‌ها برای پر کردن شکاف بین بازاریابی سنتی و متحول کننده صحبت کند.

کل جلسه ارزش تماشای بسیاری از بینش‌های این برند در مورد جمعیت‌شناسی منحصربه‌فرد خود را دارد. در اینجا یک نقل قول کلیدی وجود دارد:

من می گویم اولین چیز این است که تعاملات مشتریان خود را با پیامک درک کنید و واقعاً آزمایش A/B را زود شروع کنید. پیامک را در مقابل MMS آزمایش کنید، زمان و روز ارسال کنید. برخی از افراد ممکن است ساعت 10:30 صبح ارتباط برقرار نکنند و ساعت 7 بعد از ظهر بهتر است.

امی چیلدرس، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک، Replacements، Ltd.

اینها تنها تعداد انگشت شماری از جلسات از Emarsys AI و Masterclass Omnichannel هستند که اکنون به صورت درخواستی در دسترس هستند. اکنون برای دسترسی ثبت نام کنید.

Source link