نویسنده:
(1) David Novoa-Paradela، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا و نویسنده مسئول (ایمیل: [email protected])
(2) Oscar Fontenla-Romero، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected])
(3) Bertha Guijarro-Berdiñas، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و مقدمه
کار مرتبط
خط لوله پیشنهادی
ارزیابی
نتیجه گیری و قدردانی
مراجع و پیوست
منابع
[1] B. von Helversen، K. Abramczuk، W. Kopeć، R. Nielek، تأثیر بررسیهای مصرفکننده بر تصمیمهای خرید آنلاین در بزرگسالان مسنتر و جوانتر، سیستمهای پشتیبانی تصمیم 113 (2018) 1-10. doi:https://doi. org/10.1016/j.dss.2018.05.006.
[2] آمازون کلاهبرداران بررسی جعلی را در رسانه های اجتماعی، https://www.aboutamazon.com/news/policy-news-views/ amazon-targets-fake-review-fraudsters-on-social-media هدف قرار می دهد.
[3] گزارش شفافیت بررسی Tripadvisor 2021، https://www. tripadvisor.com/TransparencyReport2021.
[4] V. Chandola، A. Banerjee، V. Kumar، تشخیص ناهنجاری: یک بررسی، ACM Comput. Surv. 41 (3) (ژوئیه 2009). doi: 10.1145/1541880.1541882.
[5] A. Chernyavskiy, D. Ilvovsky, P. Nakov, Transformers: “The…