خطوط نویسنده یک عامل رتبه بندی نیست

در توضیحات اخیر در مورد رسانه های اجتماعی ، رابط جستجوی Google به تصور غلط گسترده در مورد تأثیر خطوط نویسنده در رتبه بندی های جستجو پرداخت.

تصور غلط در جامعه سئو

این مشکل پس از آن به وجود آمد که یک نشریه قابل توجه پیشنهاد کرد که اضافه کردن خطوط توسط نویسنده می‌تواند دید محتوا را در نتایج جستجوی Google افزایش دهد.

به گفته این نشریه، این ادعا بسیاری از وب سایت ها را بر آن داشته است تا استراتژی های محتوای خود را با این فرض که خطوط فرعی رتبه آنها را افزایش می دهد، تنظیم کنند.

توضیح گوگل در مورد خطوط

رابط جستجوی گوگل از X (توئیتر سابق) برای رسیدگی به اطلاعات نادرست استفاده کرد.

رابط در پاسخ گفت:

من می‌دانم که این یک «پاسخ ساده و تقریباً عجیب» خواهد بود، اما این بخش از مقاله اشتباه است و به ما اشاره نمی‌کند که این را بگوییم. گوگل به نحوی اعتبار ما را بررسی نمی کند.

او تاکید کرد که گوگل از خطوط فرعی به عنوان سیگنال رتبه بندی مستقیم استفاده نمی کند و ادعای نشریه نادرست است.

رابط توضیح داد که Bylines ابزاری برای بهبود رتبه بندی جستجو نیست، بلکه به نفع خوانندگان است.

او اضافه کرد:

خطوط نویسندگان کاری نیستند که شما برای گوگل انجام دهید، و به شما کمک نمی کنند رتبه بهتری کسب کنید. آنها کاری هستند که شما برای خوانندگان خود انجام می دهید – و انتشاراتی که آنها را انجام می دهند ممکن است ویژگی های دیگری را نشان دهند که سیستم های رتبه بندی ما با محتوای مفید مطابقت دارند.

توضیح بیشتر در رابطه با اصول نویسنده

رابط جستجوی گوگل ادامه داد:

«فقط اضافه کردن یک خط فرعی باعث افزایش رتبه نمی شود. همچنین ما به نحوی اطلاعات را داخل یا نزدیک یک خط فرعی نمی خوانیم و فکر نمی کنیم که “اوه، آنها می گویند آنها یک متخصص هستند، بنابراین این باید توسط یک متخصص نوشته شود.”

او خاطرنشان کرد که اگرچه داشتن خطوط فرعی و اطلاعات دقیق ممکن است با محتوای با کیفیت مرتبط باشد، اما آنها عوامل مستقیم رتبه بندی نیستند.

او اضافه می‌کند که محتوای زیاد بدون خطوط فرعی رتبه‌بندی خوبی دارد، و این موضوع را تقویت می‌کند که برای موفقیت در رتبه‌بندی جستجو لازم نیست.

نکات کلیدی برای متخصصان سئو

برای متخصصان سئو، نکات کلیدی که باید به خاطر بسپارند عبارتند از:

  • گوگل از خطوط توسط نویسنده به عنوان عاملی در رتبه بندی جستجو استفاده نمی کند.
  • خطوط فرعی باید برای بهره مندی خواننده گنجانده شود و ممکن است با سایر سیگنال های کیفیت مطابقت داشته باشد.
  • محتوای با کیفیت می‌تواند با یا بدون خط نویسنده رتبه خوبی داشته باشد.
  • گوگل قصد دارد برای کمک به شفاف سازی عوامل رتبه بندی و بهبود ارتباط با متخصصان سئو، اسناد خود را به روز کند.

این توضیح از Google’s Search Liaison به عنوان یادآوری دیگری برای ایجاد محتوای باکیفیت است که به مخاطبان شما خدمت می‌کند نه استراتژی‌هایی که تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی جستجو ندارند.


تصویر ویژه: Vectorium/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور