جمع آوری داده ها برای مدیران محصول

در این دنیای داده محور، موفقیت محصول به درک کاربران شما بستگی دارد. اما با چنین طیف متنوعی از مدیران محصول، از بینندگان خلاق گرفته تا ذهن های تحلیلی، پر کردن شکاف بین شهود و داده ها می تواند چالش برانگیز باشد. برای بسیاری، به‌ویژه آن‌هایی که پیش‌زمینه فنی ندارند، تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌تواند مانعی برای بهبود مؤثر محصول باشد. این مقاله راهنمای شما برای تبدیل مجموعه داده ها از یک پازل پیچیده به یک نقشه راه روشن برای توسعه بهینه محصول است.

فراتر از غریزه: استفاده از داده ها برای نوآوری محصول

محصولات همیشه باید بهینه سازی و ارتقاء داده شوند، در نظر گرفتن ترجیحات کاربر می تواند در یک چشم به هم زدن تغییر کند. این همان چیزی است که داده ها در مورد آن هستند.

مدیران محصول بزرگ می دانند که تنها تکیه بر احساسات درونی کافی نیست. شهود جای خود را دارد، اما وقتی نوبت به پیچیدگی‌های توسعه محصول می‌رسد، به رویکردی سازمان‌یافته‌تر نیاز دارید. به همین دلیل است که مدیریت محصول به شواهد مبتنی بر داده ها و تجزیه و تحلیل عینی نیاز دارد.

PM ها می توانند از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنند تا درک عمیقی از نحوه رفتار کاربرانشان، آنچه در بازار اتفاق می افتد و عملکرد محصولاتشان به دست آورند. در نتیجه، آنها هم به اهداف کلی کسب و کار و هم به نیازهای دائماً در حال تغییر مشتریان خود فکر می کنند تا بتوانند …

Source link