تشریح تشخیص ناهنجاری در بررسی متن: آیا سناریوهای ذهنی را می توان به درستی ارزیابی کرد؟

نویسنده:

(1) David Novoa-Paradela، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا و نویسنده مسئول (ایمیل: [email protected])

(2) Oscar Fontenla-Romero، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected])

(3) Bertha Guijarro-Berdiñas، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

خط لوله پیشنهادی

ارزیابی

نتیجه گیری و قدردانی

مراجع و پیوست

خلاصه

این مقاله خط لوله ای را برای شناسایی و توضیح بررسی های غیرعادی در سیستم عامل های آنلاین ارائه می دهد. خط لوله از سه ماژول تشکیل شده است و امکان تشخیص بررسی هایی را می دهد که به دلیل ترکیب بی ارزش یا مخرب ارزشی برای کاربران ایجاد نمی کنند. طبقه بندی ها همراه با نمره نرمال بودن و توضیحی است که تصمیم گرفته شده را توجیه می کند. توانایی خط لوله برای حل وظیفه تشخیص ناهنجاری با استفاده از مجموعه داده های مختلف ایجاد شده از پایگاه داده بزرگ آمازون ارزیابی شد. علاوه بر این، مطالعه ای با مقایسه سه تکنیک توضیح پذیری شامل 241 شرکت کننده برای ارزیابی ماژول توضیح پذیری انجام شد. این مطالعه با هدف سنجش تأثیر توضیحات بر…

Source link