بیت به کیوبیت: رمزگشایی از غواصی من در چالش کوانتومی IBM 2024

رمزگشایی غواصی من در چالش کوانتومی IBM 2024

درود از سواحل آفتابی دوربان! من که به تازگی در چالش کوانتومی IBM 2024 شهامت کرده‌ام و هنوز هم یک مورد جدی از تب کوانتومی را در خود جای داده‌ام، اینجا هستم تا Qiskit Kool-Aid را بر روی چیزهای خوب، نه چندان بد و کاملاً شگفت‌انگیز بریزم.

در حالی که تمرکز امسال گسترده‌تر بود، آخرین باری که در آن شرکت کردم، IBM Quantum Challenge Africa 2021 بود، که تماماً در مورد رسیدگی به مسائلی بود که نزدیک به خانه بود. آزمایشگاه تحقیقاتی IBM در آفریقای جنوبی با همکاری با دانشگاه Wits، چالشی را ایجاد کرد که مشکلات دنیای واقعی آفریقا را با لجستیک محصولات کشاورزی، بهینه‌سازی مالی و کشف داروی کوانتومی هدف قرار می‌داد. همه چیز در مورد توانمندسازی ما به عنوان مشکل گشای آفریقایی با مهارت ها و دانش بود تا از قدرت محاسبات کوانتومی برای جوامع خود استفاده کنیم.

2K24 و IQ کوانتومی خود را بالا می برم: بیایید صادق باشیم، محاسبات کوانتومی می تواند شبیه به زبانی باشد که فقط کیوبیت ها آن را درک می کنند. با ورود به این چالش، من در مقیاس دانش کوانتومی امتیاز 5 از 10 را کسب کردم. در پایان؟ بیایید بگوییم که من با اعتماد به نفس 6 فارغ التحصیل شدم 😉 این چالش فقط آموزنده نبود، بلکه باعث شد این مفاهیم ذهنی قابل لمس باشند.

IBM Quantum Challenge 2024 - Darshani Persadh - scaling to 50+QubitsIBM Quantum Challenge 2024 - Darshani Persadh - scaling to 50+Qubits

بنابراین، چالش پذیرفته شد (with a few Nitpicks) کل تجربه از من استقبال می کند…

Source link