به روز رسانی هوش مصنوعی و پشتیبانی بهتر زبان • Yoast

در جدیدترین به‌روزرسانی، Yoast SEO 22.1، خوشحالیم که پیشرفت‌های قابل توجهی را در ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد خود اعلام کنیم. این بهبود به مشتریان Yoast SEO Premium ما امکان می دهد از توضیحات و عناوین متا پیشرفته تری که توسط هوش مصنوعی تولید می شود بهره مند شوند. این همچنین به این معنی است که شما مشتریان ما از پشتیبانی بهتری برای زبان های دیگر به جز انگلیسی بهره مند خواهید شد.

چرا عناوین و توضیحات متا اهمیت دارند

این جعبه های ورودی به ظاهر متوسط ​​نقش بسیار مهمی در وب سایت شما دارند. آن‌ها به گوگل و کاربر نهایی که SERP را اسکن می‌کند، چیزی را که می‌توانند انتظار داشته باشند در طرف دیگر پیدا کنند، منتقل می‌کنند. علی‌رغم تلاش‌های شما در ایجاد عناوین دقیق و توضیحات متا، Google ممکن است نسخه آن را در صورت مؤثرتر بودن جایگزین کند. در نتیجه، هیچ اطمینانی وجود ندارد که محتوای شما که با دقت نوشته شده است در مرکز توجه قرار گیرد. با این حال، افزونه ما شما را با بهترین ابزارها برای حفظ کنترل و به حداکثر رساندن شانس خود برای برجسته شدن قدرت می‌دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است بپرسید: “پس مهم است که مطمئن شوید توضیحات و عناوین متا تا حد امکان برای بیننده و گوگل جذاب هستند، درست است؟” جواب آره یا نه است. بله، شما به عناوین متا و توضیحات جذاب نیاز دارید. با این حال، آنها همچنین باید آنچه را که در صفحات فرود است به طور دقیق منعکس کنند، در غیر این صورت مردم ناامید می شوند و به سرعت آن را ترک می کنند. این می تواند در دراز مدت آسیب بیشتری به وب سایت شما وارد کند. این سناریو به عنوان ” طعمه کلیک ” شناخته می شود و هیچ کس نمی خواهد وب سایت خود را با آن مرتبط کند.

دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟

ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی ما، درست مانند تلفن همراه شما، هر چند وقت یک‌بار با پیشرفت فناوری نیاز به به‌روزرسانی دارند. همانطور که می دانید، قابلیت های هوش مصنوعی در طول سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. مشتریان ما می توانند مزایای این امر را ببینند، به خصوص در هنگام نوشتن محتوا به زبان هایی غیر از انگلیسی.

برای اطمینان از اینکه مشتریان ما از مزایای کامل بهبود عملکرد بهره مند می شوند، ما همچنین درخواست های خود را به دقت تنظیم کرده ایم. این به ما کمک می‌کند تا از توانایی‌های مهندسی سریع پیشرفته‌تر استفاده کنیم، و در نتیجه تولید متن با کیفیت بالاتری ایجاد کنیم.

چگونه Yoast SEO Premium زمان مشتریان ما را برمی گرداند

زمان. در اینجا در Yoast، ما تشخیص می‌دهیم که مشتریان ما دائماً در حال متعادل کردن مکان قرار دادن این کالای گرانبها هستند. زمانی که مشغول پوشیدن کلاه‌های زیادی هستید، از روشی سریع‌تر برای نوشتن عنوان برای صفحات محتوای خود قدردانی خواهید کرد! با Yoast SEO Premium، ما این وظیفه را برای شما بر عهده می گیریم، یا حداقل 95 درصد از این راه را به شما برمی گردانیم. در نهایت، شما تصمیم گیرنده نهایی در مورد آنچه در وب سایت شما می رود باقی می ماند. شما هنوز در صندلی راننده هستید! برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای ادغام هوش مصنوعی ما، پست انتشار گسترده ما از سال 2023 را بررسی کنید.

سایر بهبودها و اصلاحات

ما در پس‌زمینه مشغول بوده‌ایم و عملکرد جستجوی خود را در صفحه تنظیمات بهبود می‌دهیم. ما همچنین به تلاش های خود برای بهبود داده های ساختاریافته برای Yoast SEO ادامه داده ایم. Yoast SEO با استفاده از داده های ساختار یافته برای ارائه زمینه، به موتورهای جستجو در درک سایت شما کمک می کند. می‌توانید در پست انتشار Yoast SEO 22.0 درباره اینکه چگونه می‌توانید ظرفیت طرح سازمانی را به حداکثر برسانید، بیشتر بخوانید.

اکنون به Yoast SEO 22.1 به روز رسانی کنید

ما متعهد هستیم که شما را با آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در صدر بازی خود نگه داریم. Yoast SEO 22.1 دارای قابلیت‌های جدید فوق‌العاده‌ای برای ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی، رفع اشکال‌ها و به‌روزرسانی‌های طرحواره است. امروز با به روز رسانی افزونه Yoast SEO از همه اینها استفاده کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور