با Brave: HackerNoon Company of Week آشنا شوید

به یکی دیگر از ویژگی های شرکت هفته خوش آمدید! هر هفته، ما یک برند فناوری فوق‌العاده را از پایگاه داده شرکت‌های فناوری خود معرفی می‌کنیم که نشان همیشه سبز آنها را در اینترنت ایجاد می‌کند. این پایگاه‌داده منحصر به فرد HackerNoon شرکت‌های S&P 500 و استارت‌آپ‌های برتر سال را به طور یکسان رتبه‌بندی می‌کند.

این هفته، ما مفتخریم که Brave را ارائه کنیم! Brave در یک ماموریت محافظت از حریم خصوصی کاربران آنلاین است. آنها مجموعه‌ای از ابزارهای حفظ حریم خصوصی اینترنت – از جمله مرورگر و موتور جستجو – را می‌سازند که از کاربران در برابر تبلیغات، ردیاب‌ها و سایر موارد ترسناک که سعی در دنبال کردن ما در سراسر وب دارند محافظت می‌کنند. 50 میلیون نفر برای داشتن وب سریعتر و خصوصی تر به Brave رفتند—صدها هزار نفر دیگر هر روز ثبت نام می کنند.

شجاع را ملاقات کنید

Brave به قول خودش چگونه خود را معرفی می کند:

ما تیمی از پیشگامان وب هستیم. ما صفحات بدون آگهی را به یاد می آوریم. زمانی را به یاد می‌آوریم که گوگل گفت «شیطان نباش» و در واقع به این معنا بود. ما به یاد می‌آوریم که وب چه چیزی قرار است باشد… و در حال مبارزه برای بازگرداندن آن دید اولیه هستیم. برای حفظ حریم خصوصی، بی طرفی، باز بودن، و مهمتر از همه آزادی.

برای ما، “حریم خصوصی” فقط بازاریابی نیست. این اصلاحات واقعی و ملموس است. ماموریت اصلی تیم مهندسی، امنیت و تحقیقات در سطح جهانی ما محافظت از داده‌های شما است، نه گرفتن آن‌ها—بستن حفره‌های داده، نه باز کردن آنها. هر روز ما چیزهای جدیدی کشف می کنیم …

Source link