بازارهای Edtech به ترفندهای خلاقانه نیاز ندارند – آنها به داده نیاز دارند: آنچه را که باید ردیابی کنید

به عنوان رئیس بخش عملیات و رشد، استارت آپ های بی شماری از جمله شرکت های edtech را دیده ام که با آن مبارزه کرده اند. با گذشت زمان، من یک طرح نجات برای شرکت های این صنعت ایجاد کرده ام.

اکثر بازارهای edtech اشتباه مشابهی را مرتکب می شوند: در حالی که تیم ها بر ویژگی های پر زرق و برق و ترفندهای خلاقانه تمرکز می کنند، اغلب از عملیات اساسی مالی، بازاریابی و معلمی که برای این نوع شرکت حیاتی هستند، غفلت می کنند.

در این مقاله، معیارهای اصلی برای تماشای شرکت‌های edtech را پوشش می‌دهم. من همچنین به برخی از اولین گام‌هایی که می‌توانید برای رفع مشکلات پیش آمده بردارید اشاره می‌کنم.

نرخ تبدیل آزمایشی به پرداخت را بررسی کنید

نرخ تبدیل آزمایشی به پرداخت نشان می‌دهد که پلتفرم تا چه حد کاربران آزمایشی را به مشتریان پولی تبدیل می‌کند. در صنعت edtech، نرخ تبدیل حدود 25-30٪ سالم در نظر گرفته می شود.

برای بهینه سازی این معیار، سفر کاربر را ترسیم کنید و نرخ تبدیل را در هر مرحله تجزیه و تحلیل کنید. کاربران کجا انصراف می دهند؟ مراحل قیف با مهم ترین افت را شناسایی کنید و روی بهبود آنها تمرکز کنید. اگر بین ثبت نام آزمایشی و تعامل کاربر اول کاهش یافت، دسترسی به محتوا یا ورود را افزایش دهید.

در طول درس های آزمایشی، روی نقطه فروش خود کار کنید. هدف معلم این است که نشان دهد چگونه دروس به دانش آموزان کمک می کند تا به اهداف خود برسند و نیازهای خود را برآورده کنند. یک ایده خوب…

Source link