این مدیران بیوتکنولوژی معاملاتی با زمان بندی کامل در سهام مراقبت های بهداشتی انجام دادند

این مقاله ابتدا توسط الیس سیمانی و رابرت فاچرچی در ProPublica منتشر شده است. پل کیل و جف ارنستاوزن در گزارشگری مشارکت داشتند و دوریس برک در تحقیق مشارکت داشت.


این پرونده گامی جسورانه برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود.

در سال 2021، آژانس متیو پانوات را به تجارت داخلی متهم کرد. پنج سال قبل، او متوجه شده بود که شرکت خودش، یک عمل بیوفارما به نام Medivation، در شرف تصاحب است. اما او به جای خرید سهام کارفرمای خود، گزینه هایی را در رقیبی خرید که می توان انتظار داشت که سهامش در اخبار افزایش یابد. آژانس می گوید که او 107000 دلار سود غیرقانونی به دست آورده است.

\ برای اولین و تا کنون تنها بار، SEC پرونده ای را تشکیل داد که یک مدیر اجرایی را متهم می کند که از اطلاعات سری شرکت خود برای معامله در سهام یک رقیب استفاده می کند.

گوربیر گروال، مدیر اجرای کمیسیون، در اعلام این پرونده هشدار داد: «خودی‌های صنعت بیودارو اغلب به اطلاعات غیرعمومی مهم دسترسی دارند» که هم بر شرکت آنها و هم بر «شرکت‌های دیگر در صنعت» تأثیر می‌گذارد. SEC متعهد به کشف و پیگیری تجارت غیرقانونی در همه اشکال است.

یکی از ارکان پرونده آژانس علیه پانوات این است که Medivation سیاستی داشت که صراحتاً کارمندان را از خرید یا فروش منع می کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور