اینترلاک برنامه افزودنی امنیتی Web3 را راه اندازی کرد و جامعه امنیت اینترنتی Crowdsourced را تشویق کرد

FAIRFIELD، CT، ایالات متحده آمریکا، 27 ژوئن 2024/Chainwire/–اینترلاک، امروز یک جامعه امنیتی اینترنتی مبتنی بر جمعی را با انگیزه Web3 اعلام کرد که هدف آن ایمن‌تر کردن اینترنت برای همه، از افراد گرفته تا شرکت‌های جهانی است. امروز این شرکت همچنین عرضه عمومی محصول پرچمدار ThreatSlayer را در سراسر جهان اعلام کرد، یک افزونه مرورگر امنیتی Web3 که از قدرت بلاک چین، هوش مصنوعی و جامعه جهانی کاربران برای متحول کردن امنیت اینترنت استفاده می کند.

اعلام امروز نسخه تولید ThreatSlayer به دنبال یک سال آزمایش بتا توسط بیش از 29000 کاربر فعال هفتگی، که 80 درصد آنها خارج از ایالات متحده هستند، انجام شد. این انجمن قبلاً شامل اعضای فعال در X، Telegram و Discord است. مدیر عامل اینترلاک اخیراً در “Elevator Pitch” کارآفرینی ظاهر شد که در آن به سرمایه گذاری بالقوه 100000 دلاری مارک راندولف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق نتفلیکس، در پخشی که توسط 600،000 نفر مشاهده شد، علاقه مند شد.

سازگار با اکثر مرورگرهای اصلی، ThreatSlayer به صورت دانلود رایگان در دسترس است که فورا نصب می شود بلافاصله شروع به محافظت از کاربران اینترنت در برابر URLهای وب سایت و کلاهبرداری های خطرناک می کند، خواه پیوندهای مخرب از فیشینگ، تبلیغات جعلی، جستجو یا مرور باشد. با کار به عنوان بخشی از …

Source link