استفاده از هوش مصنوعی برای انجام وظایف شخصی

گوگل جدیدترین سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به نام Assistant with Bard در رویداد سالانه «ساخت توسط گوگل» معرفی کرد.

دستیار جدید فناوری دستیار موجود گوگل را با ربات چت هوش مصنوعی مولد آن، Bard، ترکیب می کند.

Assistant with Bard نشان دهنده تلاش Google برای پیشبرد مرزهای نحوه تعامل مردم با فناوری در زندگی روزمره است.

متحد کردن هوش مصنوعی بارد با لمس شخصی دستیار

Google Assistant With Bard را به‌عنوان یک «دستیار شخصی‌تر» توصیف می‌کند که می‌تواند به افراد کمک کند وظایف را به روش مکالمه انجام دهند.

این قابلیت‌های مولد و استدلال بارد را با کمک شخصی Google Assistant ترکیب می‌کند. این امکان تعامل از طریق متن، صدا یا تصاویر را فراهم می کند و حتی می تواند اقداماتی را از طرف شما انجام دهد.

گوگل می گوید Assistant with Bard تلاش می کند تا نیازهای شما را درک کند و با آن سازگار شود. می‌تواند با ادغام با سرویس‌های Google مانند Gmail و Google Docs کمک شخصی‌سازی کند.

این کمک کننده مجهز به هوش مصنوعی به زودی در دستگاه های تلفن همراه اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود.

ساده سازی خدمات گوگل، تضمین حریم خصوصی

Google در حال توسعه Assistant with Bard با در نظر گرفتن یکپارچگی یکپارچه است. با سرویس‌های Google، مانند Gmail و Docs، کار می‌کند و مدیریت کارهای ضروری را ساده‌تر می‌کند.

Google در حال معرفی راهی برای ارائه تجربیات مفیدتر در دستگاه‌های Android است. به عنوان مثال، اگر کاربری عکسی بگیرد و بخواهد یک پست اجتماعی ایجاد کند، می‌تواند دستیار را با پوشش Bard روی تصویر احضار کرده و از آن درخواست کند تا پست را ایجاد کند.

دستیار از تصویر به عنوان یک نشانه بصری استفاده می کند، زمینه را درک می کند و بر این اساس کمک می کند.

گوگل اشاره می کند که این روش جدید برای تعامل با دستگاه های اندرویدی با در نظر گرفتن حریم خصوصی طراحی شده است و به شما امکان می دهد تنظیمات حریم خصوصی فردی را انتخاب کنید.

عرضه تدریجی

از آنجایی که Assistant with Bard هنوز آزمایشی است، گوگل قصد دارد قبل از اینکه در ماه های آینده در دسترس عموم قرار گیرد، آن را برای آزمایش کنندگان اولیه برای بازخورد ارائه کند.

جزئیات بیشتر در مورد نحوه انتخاب به زودی منتشر خواهد شد.

با نگاه به آینده

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که گوگل قصد دارد در هوش مصنوعی پیشرو باشد. Assistant with Bard اولین تلاش مهم گوگل برای ادغام هوش مصنوعی مولد در محصولات اصلی خود است.

پس از یک دستور کوتاه، بارد توانایی تولید مقاله، داستان و سایر محتوا را نشان داده است. گوگل بر این باور است که ترکیب این فناوری با دستیار دیجیتال موجود خود، محصول ارزشمندتری را ایجاد خواهد کرد.

هوش مصنوعی مولد مانند بارد در حالی که امیدوارکننده است، به دلیل نادرستی ها و سوگیری های احتمالی با انتقاد مواجه می شود. باید دید دستیار جدید گوگل چقدر موثر خواهد بود.


تصویر ویژه: اسکرین شات از blog.google/products/assistant/google-assistant-bard-generative-ai/. اکتبر 2023.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور