استراتژی های مقرون به صرفه مهاجرت ابری برای بهبود کارایی

تحلیلگران گارتنر پیش‌بینی می‌کنند که تا سال 2026، سه سازمان از چهار سازمان، استراتژی تحول دیجیتال خود را بر بستر ابری به‌عنوان پلتفرم اساسی مبتنی خواهند کرد. از آنجایی که سازمان‌ها از خدمات ابر عمومی بیشتری استفاده می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود که کل هزینه‌های کاربر نهایی در سال 2024 بیش از 20 درصد افزایش یابد.

با این حال، تقریباً 32٪ از بودجه ابری یک شرکت هدر می رود و 54٪ علت اصلی این ضایعات را به عدم دید کافی در استفاده و کارایی نسبت می دهند. بیشتر به معنای تخصیص پول به برنامه های کاربردی و ذخیره سازی بلااستفاده است. این پدیده که به عنوان ضایعات ابری یا شلف افزار شناخته می شود، به دلیل هزینه های غرق شده و مصرف منابع، چالش هایی را برای مشتریان، سرمایه گذاران، شرکا و محیط زیست ایجاد می کند.

با این حال، بر اساس تجربه‌ام، می‌دانم که زباله‌های ابری قابل کنترل هستند و سازمان‌ها می‌توانند از مهاجرت ابری بهره ببرند. این چیزی است که ما در Belitsoft انجام داده‌ایم که معتقدم می‌تواند برای شرکت شما نیز کارساز باشد.

مدیریت تغییر میکرو را در سفر مهاجرت ابری خود پیاده کنید

با هدایت فلسفه تغییر خرد، رویکرد پیشنهادی ما شامل تجزیه تغییرات اساسی به تغییرات کوچکتر و افزایشی است. با اتخاذ این رویکرد، سازمان‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فرآیند مدرن‌سازی به یک پروژه تحول در مقیاس بزرگ تبدیل نمی‌شود. پیشرفت ها می توانند …

Source link