دنیای دیجیتال در حال تغییر است و تجارت الکترونیک رهبری این تغییر را بر عهده دارد. چند سال دیگر، میتوانید در یک مرکز خرید مجازی قدم بزنید، همه مارکهای مورد علاقهتان را بررسی کنید – لباسهای روی آواتار خود را امتحان کنید، و برای مرور جایزهای کسب کنید. این علمی تخیلی نیست: آینده خرید در متاورس است.
در این مقاله، ما به این خواهیم پرداخت که چگونه هوش مصنوعی در حال تغییر خرید متاورس است – و همه چیز از پیدا کردن محصولات گرفته تا جذب مشتری.
از راهروهای شلوغ گرفته تا پیمایش بیپایان در صفحات محصولات آنلاین، عادتهای خرید ما راه طولانی را طی کردهاند. تجارت الکترونیک خرده فروشی را تغییر داد. اکنون متاورژن همه چیز را به سطح دیگری می برد.
زمینه تاریخی:
**1968:**فیلم 2001: یک ادیسه فضایی ایده های اولیه تجربیات دیجیتالی همهجانبه را نشان داد.
1973:Maze War، اولین دنیای مجازی، به کاربران اجازه می دهد در یک محیط دیجیتال تعامل داشته باشند و زمینه را برای دنیای مجازی آینده فراهم کند.
1992: نیل استفنسون، نویسنده علمی تخیلی، در رمان خود با نام Snow Crash، اصطلاح “متاورس” را ابداع کرد و یک واقعیت مجازی کاملاً فراگیر را توصیف کرد.
2009: معرفی…