ارز رمزنگاری شده: رونق ارزش باعث افزایش رونق جنایت می شود

عکس پروفایل نویسنده

@ریسکRiskIQ

کاملترین اطلاعات امنیتی برای محافظت از سطح حمله شما.

هنگامی که ارزش ارز رمزنگاری افزایش می یابد ، می توان افزایش موازی جرایم مربوط به رمزنگاری ، از جمله فیشینگ ، واسطه های جعلی و کلاهبرداری های جعلی مبادلات و سایر خدمات قانونی را انتظار داشت. همانطور که انتظار می رفت ، افزایش اخیر در بازار جهانی ارزهای رمزنگاری شده ، این کشور را به یک هدف داغ برای جرایم اینترنتی تبدیل کرده است.

در حالی که فناوری بلاکچین که از سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه محافظت می کند قدرتمند است ، تقلب گسترده در شبکه های اجتماعی و در سراسر وب این محافظت ها را دور می زند و عموم مردم را هدف قرار می دهد تا آنها را فریب داده و در نهایت سرقت کند. در نتیجه ، حفظ نبض تهدیدات رمزنگاری نیاز به یک دید همیشه روشن و در سطح اینترنت دارد. در RiskIQ ، ما تهدیدات رمزنگاری شده را ردیابی کرده ایم تا میزان شیوع آنها و نحوه تکامل آنها را درک کنیم.

در زیر ، متداول ترین مواردی را که مشاهده می کنیم ، از جمله تجزیه و تحلیل زیرساخت ها از طریق نمودار اطلاعات اینترنتی ما ، شرح داده ایم تا مکانیک هر تهدید را بررسی کنیم و نشان دهیم که چگونه آنها کار می کنند و چرا موثر هستند.

کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی

توییتر اخیراً کانون تقلب در ارزهای رمزنگاری شده است ، بسیاری از حوادث مربوط به فرصت های سرمایه گذاری غیرقانونی و کلاهبرداری های فریبنده است که حساب های افراد مشهور و تجارت را از طریق سیستم عامل ها دستکاری می کند.

در جولای سال 2020 ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور