ابزار امنیتی کریپتو Harpie حفاظت از سرقت را به سه بلاک چین جدید گسترش می دهد

**نیویورک، نیویورک، ایالات متحده، 25 ژوئن 2024/Chainwire/–**این شرکت پشتیبانی از شبکه اصلی اتریوم را گسترش می‌دهد تا بلاک چین‌های لایه 2 را افزایش دهد. Harpie، یک مجموعه امنیتی بلاک چین که از سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و کیف‌پول‌های دیجیتال آنها در برابر سرقت محافظت می‌کند، امروز از گسترش حفاظت کیف پول Ethereum پرچم‌دار خود برای پوشش دارایی‌های لایه 2 بلاک چین Base، Polygon و Arbitrum خبر داد.

ارزش بازار لایه 2 در 12 ماه گذشته بیش از 400 درصد افزایش یافته است – از 11 میلیارد دلار در ژوئن 2023 به 47 میلیارد دلار در ژوئن 2024 – به دلیل تقاضای بازار برای راه حل های بلاک چین مقیاس پذیرتر که کارمزد تراکنش های کمتری نسبت به شبکه اصلی اتریوم ارائه می دهند. هارپی ادامه این رشد و به تناسب افزایش سرقت و جنایت در شبکه های لایه 2 را پیش بینی می کند. در پاسخ، این شرکت در حال گسترش پیشنهادات امنیتی خود برای تطبیق افزایش پذیرش کاربران از بلاک چین های لایه 2 است.

Harpie به کاربران کمک می کند تا با ایجاد یک “شبکه قابل اعتماد” از برنامه ها و همتایان با الگوریتم امنیتی اختصاصی خود در زنجیره، از کیف پول دیجیتال خود در برابر سرقت محافظت کنند. وقتی کاربر با آدرسی خارج از این شبکه قابل اعتماد تعامل می کند، هارپی این تعامل را به عنوان سرقت علامت گذاری می کند و انتقال را در زمان واقعی قبل از تراکنش متوقف می کند.

Source link