آیا محتوای جامع باعث ایجاد اعتماد می شود؟

جان مولر از گوگل، در یک پاتوق در ساعات اداری، به سوالی درباره بهترین محتوا برای ایجاد اعتماد پاسخ داد. مولر فردی را که این سوال را می‌پرسد تشویق کرد که نگران اعتمادسازی با گوگل نباشد و توصیه‌هایی در مورد چگونگی ایجاد بهترین نوع محتوا ارائه کرد.

گوگل و اعتماد

این ایده وجود دارد که اگر گوگل یک سایت را رتبه بندی نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که گوگل به آن اعتماد ندارد.

این یک چیز بی دلیل نیست که نگران آن باشید.

اما گوگل واقعاً الگوریتم های خود را بر اساس معیارهای اعتماد ساختار نمی دهد. برخی از الگوریتم‌های مرتبط با پیوند، قضاوت خود را در مورد عادی یا غیرعادی بودن یک سایت ساختار می‌دهند، با یک سایت غیرعادی که سعی در دستکاری رتبه‌بندی جستجو دارد، مانند لینک‌های پولی یا پست‌های مهمان، این نوع چیزها.

از خارج از گوگل می توان به عملکرد ضعیف نگاه کرد و به این نتیجه رسید که سایت رتبه بندی نشده است زیرا گوگل به آن اعتماد ندارد.

اما بحث اعتماد نیست. در مورد پیوندها یا انواع خاصی از محتوا، به این دلیل است که سایت یک سایت غیرعادی است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

به نظر می رسد گوگل به آن اعتماد ندارد، اما کاملا چیز دیگری است.

و خوب است که این مفاهیم تا حدی پیشرفته سئو درک شوند زیرا در این صورت در زمان نگرانی در مورد انجام کارهایی صرفه جویی می شود.جلب اعتمادکه هیچ ارتباطی با دلیل رتبه بندی یک صفحه وب ندارند.

پایین تراست رتبه حفره خرگوش

بله، یک حق اختراع از حدود سال 2006 وجود دارد که به رتبه اعتماد اشاره می کند.

آن پتنت در مورد شخصی سازی و قصد کاربر است. برای درک اینکه حق ثبت اختراع چیست، ابتدا قسمت اول پتنت را بارها و بارها بخوانید.

اکثر افرادی که در مورد پتنت ها اشتباه می کنند قسمت اول را نادیده می گیرند و مستقیماً به بخش میانی می روند. اما بدون زمینه بخش اول ثبت اختراع، بخش میانی آنها را به ایجاد ایده های اشتباه در مورد آنچه که پتنت در مورد آن است هدایت می کند.

حق ثبت اختراع Trust Rank در درجه اول در مورد شناسایی هدف کاربر از طریق سیگنال هایی است مانند اینکه آیا کاربر قبلاً از یک سایت بازدید کرده است یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مفهوم ثبت اختراع در بند دوم آمده است:

یک مشکل ذاتی در طراحی موتورهای جستجو این است که ارتباط نتایج جستجو با یک کاربر خاص به عواملی بستگی دارد که به شدت به قصد کاربر در انجام جستجو – به همین دلیل در حال انجام جستجو هستند – و همچنین شرایط کاربر، حقایق مربوط به نیاز به اطلاعات کاربر.

بنابراین، با توجه به یک پرس و جو توسط دو کاربر مختلف، مجموعه ای از نتایج جستجو می تواند به یک کاربر مرتبط و به کاربر دیگر بی ربط باشد، به طور کامل به دلیل قصد متفاوت و نیازهای اطلاعاتی.

بیشتر تلاش ها برای حل مشکل استنتاج الف قصد کاربر معمولاً به شاخص‌های نسبتاً ضعیفی مانند ترجیحات کاربر ثابت، یا روش‌های از پیش تعریف‌شده فرمول‌بندی مجدد پرس و جو که چیزی جز حدس‌های آموزش‌دیده در مورد آنچه کاربر به آن علاقه‌مند است بر اساس شرایط پرس‌وجو، بستگی ندارد.

چنین رویکردهایی نمی توانند به طور کامل به تصویر کشیده شوند قصد کاربر زیرا چنین است قصد خود بسیار متغیر است و به حقایق موقعیتی متعددی وابسته است که نمی‌توان آن‌ها را از عبارت‌های پرس و جو معمولی استنباط کرد.

حق ثبت اختراع فوق در مورد Trust نیست.

آن حق ثبت اختراع مربوط می شود هدف کاربر.

کارمندان گوگل بارها و بارها گفته اند که گوگل از سیگنال اعتماد استفاده نمی کند. مهندس گوگل، مت کاتس، حتی در سال 2011 ویدئویی برای از بین بردن افسانه عامل اعتماد منتشر کرد.

ویدئویی از مهندس گوگل مت کاتس در توضیح “اعتماد”

اما به هر دلیلی، این ایده که گوگل یک مورد اعتماد دارد همچنان ادامه دارد، حتی اگر گوگل مدام به مردم می گوید که از معیار اعتماد استفاده نمی کند.

محتوای جامع و کسب اعتماد گوگل

شخصی که این سوال را می پرسد می خواهد بداند که آیا نوشتن مقالات جامع باعث ایجاد اعتماد در گوگل می شود یا خیر.

سوال اینجاست:

“آیا نوشتن مقاله های جامع که موضوع خاصی را پوشش می دهد باعث ایجاد اعتماد در گوگل می شود؟”

هیچ متریک اعتمادی در گوگل وجود ندارد

همانطور که جان مولر توضیح می دهد جامع بودن می تواند در موارد خاص خوب باشد و در موارد دیگر چندان خوب نباشد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

اما ابتدا، مولر دوباره حباب را روی این ایده ایجاد می‌کند که گوگل از معیار اعتماد استفاده می‌کند.

جان مولر در حال بحث در مورد محتوا و اعتماد

بحث جان مولر در مورد محتوا و اعتمادمولر توضیح می دهد:

من فکر نمی‌کنم که ما هیچ معیار یا معیاری یا چیزی شبیه به آن داریم که بگوییم، شما با Google اعتماد ایجاد کرده‌اید و آن را بر اساس نوشتن مقالات جامع ایجاد کرده‌اید.»

جان مولر توضیح می دهد که کجا باید محتوا را متمرکز کرد

مولر موضوع اعتماد را کنار می گذارد و سپس به فرد توصیه می کند که چگونه باید به محتوا نزدیک شود تا رتبه بهتری کسب کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مولر توضیح داد:

“من می بینم این نوع… نمی دانم… کار به عنوان تمرکز کمی بیشتر روی سمت کاربر است.

آیا این باعث ایجاد اعتماد در بین کاربران شما می شود، آیا کاربران از این نوع محتوا و چنین چیزهایی قدردانی می کنند؟

و اگر شما واقعاً چیزی جامع و مفید برای آنها می نویسید، احتمالاً کاربران از این نوع محتوا قدردانی می کنند.

بخش مهمی که فکر می کنم در اینجا واقعاً این است که بفهمید کدام کاربران را می خواهید هدف بگیرید و مطمئن شوید که محتوای شما واقعاً به زبان آنها صحبت می کند.

بنابراین، برای مثال، اگر محتوای فنی دارید و یک مقاله فنی واقعاً مفصل در مورد آن می نویسید.

اگر کاربران شما به دنبال چیزی هستند که کلی تر یا ساده تر باشد که موضوعات اساسی را کمی بهتر توضیح دهد، شاید آن مقاله فنی بسیار تخصصی بهترین چیز برای آنها نباشد.

در حالی که اگر کاربران شما واقعاً از این افراد فنی تخصصی هستند و می‌خواهند همه این محتوای بسیار فنی را پیدا کنند، ممکن است این مورد مناسب باشد.

بنابراین این چیزی است که تقریباً باید به این فکر کنید که کدام کاربران را می‌خواهم هدف قرار دهم و آنها به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟

چگونه می توانم آن را به گونه ای بنویسم که با آنچه آنها جستجو می کنند و آنچه می خواهند پیدا کنند مطابقت داشته باشد؟

و سپس بر اساس آن می توانید به نوعی وب سایت خود را بسازید.”

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

ابتدا کاربران را مشخص کنید

مقالاتی در مورد تحقیق در مورد کلمات کلیدی من را به وحشت می اندازند زیرا آنها تقریباً همیشه توصیه می کنند که روی حجم کلمات کلیدی تمرکز کنید بدون اینکه بحث کنیم که چه چیزی باعث این حجم می شود و اینکه آیا یک کلمه کلیدی با حجم کمتر ممکن است بهتر باشد زیرا تبدیل می شود در حالی که با ترافیک بالا تبدیل نمی شود.

جان مولر هوشمندانه به فردی که سوال می پرسد توصیه می کند که ابتدا کاربر را بفهمد.

مولر پاسخ خود را به پایان می رساند:

بنابراین، کورکورانه وارد نشوید و بگویید آه، من می‌خواهم رتبه وب‌سایت خود را برای اتومبیل‌های اجاره‌ای داشته باشم، بنابراین محتوای طولانی و جامع در مورد اتومبیل‌های اجاره‌ای خواهم نوشت.

زیرا احتمالاً این چیزی نیست که کاربران به دنبال آن هستند.

تقریباً باید ابتدا کاربران خود را شناسایی کنید و سپس روی محتوای خود کار کنید.”

این توصیه عالی است، همان جا.

برخی از افراد به رقبای برتر خود نگاه می کنند و می بینند که محتوا بسیار ابتدایی است. آنها این را فرصتی برای نوشتن محتوای پیشرفته می دانند که در سطح بالاتری قرار دارد و رقیبی را که با 101 محتوای سطح ورودی در رتبه اول قرار دارد، شکست می دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

اما در بسیاری از مواقع، محتوای سطح ابتدایی و سطح کودک همان چیزی است که کاربران می خواهند و به همین دلیل است که گوگل آن را در آنجا رتبه بندی می کند.

نقل قول

آیا محتوای جامع باعث ایجاد اعتماد می شود؟

صحبت های مولر در مورد برچسب های عنوان را در دقیقه 26:16 تماشا کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور