آیا شرکت های بیمه از COVID-19 بهره مند شده اند؟

تصویر
عکس پروفایل ایگور هکر ظهر

لوئیس کارول – نویسنده کتاب ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب – یکبار نوشت: “هر داستانی اخلاقی دارد ، فقط باید آنقدر باهوش باشید که آن را بیابید.”

به عنوان مثال ، همه گیری COVID-19 به ما آموخت که همه چیز همیشه می تواند یک چرخش غیر منتظره داشته باشد. اما چگونه می توان از چنین رویدادی محافظت کرد؟ یکی از گزینه ها خرید نوعی بیمه نامه است.

البته ، مانع از اتفاقات غیر منتظره نمی شود. با این حال ، در صورت وقوع اجتناب ناپذیر ، برخی از پرداخت ها را دریافت خواهید کرد ، مانند پوشش هزینه های تشییع جنازه ، کمک های مرگ و غیره. جای تعجب نیست که بدتر شدن وضعیت اپیدمیولوژیک در سراسر جهان باعث افزایش تعداد سیاست های زندگی گذشته شده است. سال

به عبارت دقیق تر ، Northwestern Mutual ، بزرگترین فروشنده بیمه عمر در سال گذشته در ایالات متحده ، 15 درصد از فروش بیمه نامه های عمر خود را بین آوریل و سپتامبر در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش داد. از سوی دیگر ، AccuQuote ، بازار بیمه آنلاین ، شاهد افزایش فروش بیمه نامه خود به دلیل همه گیری بوده است.

سپس باید این سال را مطرح کرد – آیا این بدان معناست که صنعت بیمه توانسته از بحران کرونا سود ببرد؟ متأسفانه برای شرکت ها ، همراه با افزایش فروش ، پرداخت ها در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور