آیا باید در Nvidia سرمایه گذاری کنید؟

Nvidiaانجامش داد! انویدیا به یک شرکت با ارزش تبدیل شده است 3 تریلیون دلار! و این شرکت فقط کمی بیش از سه ماه طول کشید تا این کار را انجام دهد.

نیازی نیست که من به شما بگویم که چقدر تأثیرگذار است، به خصوص با توجه به اینکه تنها در ماه مارس بود که انویدیا برای اولین بار به ارزش بازار 2 تریلیون دلاری رسید. آنچه هنوز هم قابل توجه است این است که برخی از تحلیلگران معتقدند که این شرکت به سمت یک حرکت می کند ارزش بازار 5 تریلیون دلار یکی دو سال دیگر

این سوال پیش می آید که آیا باید در Nvidia سرمایه گذاری کرد؟ خوب، خواننده عزیز، در اینجا برخی از استدلال ها وجود دارد برای و در برابر سرمایه گذاری در شرکت

اکنون، قبل از اینکه تمام پس‌اندازهای زندگی خود را برای خرید سهام انویدیا صرف کنید، چند نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. اولا، اگر اکنون تصمیم به خرید سهام دارید، انتظار نداشته باشید که سودهای کلانی داشته باشید. به گفته The Motley Fool، نقطه مثبت آن است احتمالا 50 درصد بر اساس قیمت فعلی اگر ارزش بازار این شرکت به 5 تریلیون دلار می رسد.

این را با این واقعیت مقایسه کنید که افرادی که سهام را در ابتدای سال 2023 خریداری کردند، شاهد افزایش چشمگیر ارزش سهام خود بودند: یک افزایش چشمگیر 8280 درصد در واقع، اگر در ابتدای سال جاری روی سهام انویدیا سرمایه گذاری کرده بودید، قبلاً افزایشی را مشاهده می کردید. 174 درصد!

با این مقایسه، 50٪ احتمالا شبیه بادام زمینی هستند. مثل Axios نوشت در فوریه: سرمایه گذارانی که…

Source link