آنچه مدیر عامل جدید AWS آدام سلیپسکی برای رشد ابر نیاز دارد انجام دهد

مدیر عامل ورودی بزرگترین ارائه دهنده ابر عمومی جهان ، خدمات وب آمازون ، کفش های بسیار بزرگی برای پر کردن دارد.

ماه گذشته ، AWS مدیر عامل سابق Tableau ، آدام سلیپسکی را به عنوان مدیر عامل جدید خود معرفی کرد و جایگزین اندی جاسی شد ، که مدیر عامل آمازون را از بنیانگذار جف بزوس می گیرد. اولین روز سلیپسکی در این کار 17 مه خواهد بود.

سلیپسکی با AWS غریبه نیست ، قبل از پیوستن به تابلو در سال 2016 ، که 11 سال در Salesforce فروخت ، 11 سال در این شرکت در زمینه های فروش و بازاریابی کار کرده بود.

تحلیلگران و فروشندگان نرم افزارهای ابری با تماس گرفته شده اند ITPro امروز در مورد اینکه مدیر عامل جدید AWS برای پیشبرد شرکت تابعه آمازون در برابر رقابت فزاینده رقبای بزرگ و کوچک ، باید دیدگاه های مختلفی داشت.

چالش Multicloud

به گفته Roy Illsley ، تحلیلگر ارشد IT و Enterprise در AWS ، ممکن است گوریل 800 پوندی در بازار ابر باشد ، اما باید به نوآوری خود ادامه دهد و در مسیری که بازار می رود حرکت کند. اومدیا.

ایلسلی گفت: “سلیپسکی یک جانشین سابق AWS است که تجارت را می داند و زمان حضور در Tableau و به عنوان بخشی از Salesforce می توانست او را در معرض بزرگترین چالش AWS قرار دهد: multicloud.” ITPro امروز. “جاسی چند ابر را تأیید نکرد و ترجیح داد مانترا بهتر باشد از یک ابر یکپارچه استفاده کنیم.”

به گفته ایلسلی ، پیام یک ابر یکپارچه واحد نمی تواند جهتی را که بازار به سمت آن می رود تشخیص دهد. او پیشنهاد می کند مدیر عامل جدید AWS پیام را تنظیم کند ، زیرا سازمان ها از یک ابر چند هیبریدی استفاده می کنند و اگرچه یک ارائه دهنده ابر غالب دارند ، به دلایلی از ارائه دهندگان دیگر استفاده می کنند. AWS باید راهی برای پذیرش این واقعیت جدید پیدا کند و راه حل هایی برای پشتیبانی از این پیام رسانی ارائه دهد.

به گفته دوان آدامز ، تحلیلگر اصلی تعویض مرکز ابری و مرکز داده در Omdia ، واقعیت ابری مدرن دیگری که سلیپسکی نیاز دارد تا روی میز بیاورد ، قابلیت های بیشتر نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) است.

“اگرچه آنها پادشاهان زیرساخت های ابری به عنوان یک سرویس هستند [IaaS]، آنها در بخش SaaS در مقابل رقبای برتر خود کمبود دارند ، “آدامز به گفت ITPro امروز. “با به دست گرفتن سلیپسکی ، مسئولیت این کار را انتظار می رود ، با توجه به تجربه او در Tableau و Salesforce ، که تأثیرگذار خواهد بود ، انتظار دارم که AWS تمرکز خود را بر بخش SaaS از بازار ابر افزایش دهد.”

فرصت های ابر ترکیبی

AWS تحت رهبری Jassy برخی از موارد را مورد توجه قرار داده است استقرار ابر ترکیبی، که مسیری است که جف کوکوفسکی ، مدیرعامل آن CloudBolt نرم افزار ، نشان می دهد Selipsky روشن است.

کوکوفسکی به گفت: “AWS کار خارق العاده ای انجام داده است که به شرکت ها کمک می کند تحول دیجیتال را تسریع کنند.” ITPro امروز. “آنچه آنها درک می کنند این است که یک استراتژی موفقیت آمیز تحول دیجیتال به ابر ترکیبی به عنوان یک پایه نیاز دارد.”

کوکوفسکی در ادامه گفت که AWS باید به این دوره ترکیبی ادامه دهد. وی گفت که ادامه دوره ترکیبی با ارائه هرچه بیشتر انعطاف پذیری راهی اساسی برای کمک به شرکت ها در تحقق اهداف تحول دیجیتال است.

چالش های رقابت ابر

در حالی که AWS همچنان پیشرو در ارائه دهنده ابر عمومی است ، فارستر تحلیلگر اصلی پل میلر هشدار می دهد که نه AWS و نه مدیر عامل جدید آن قادر به پذیرفتن این موقعیت به عنوان یک امر مسلم نیستند.

میلر گفت: “رقبایی مانند علی بابا ، گوگل و مایکروسافت در حال نوآوری سخت و سهم بازار هستند.” ITPro امروز.

میلر گفت ، یک چالش ژئوپلیتیک نیز وجود دارد ، زیرا برخی از کشورها از استفاده از فن آوری بزرگ خارجی راحت نیستند. علاوه بر این ، احتمالاً تمایل پسا همه گیری برای مقاوم سازی سیستم ها و فرآیندها نیز وجود دارد. و اختلافات تجاری ایالات متحده و چین همچنان ادامه دارد ، که می تواند به افزایش علاقه به ابرهای حاکم در اروپا و جاهای دیگر کمک کند. میلر پیشنهاد می کند که مدیرعامل جدید AWS ، سلیپسکی و تیمش به موضوعات مختلف مربوط به انعطاف پذیری و جغرافیا ، یک واکنش حساس ، ظریف و محلی دارند.

وی گفت: “فرصت طولانی مدت AWS در خارج از ایالات متحده بسیار بزرگتر از خانه است و جلب توجه به قوانین ، قوانین و بازارها وظیفه اداره تجارت جهانی ابر را پیچیده تر می کند.”

بر روی مشتریان تمرکز کنید

در حالی که رقابت و فناوری برای موفقیت مداوم AWS تحت رهبری جدید آن مهم هستند ، اما حفظ تمرکز بر روی مشتری نیز مهم است.

موتی رافالین ، مدیرعامل و بنیانگذار فروشنده مدرنیزاسیون برنامه ها عملکرد v، صفات الف بخش عمده ای از موفقیت AWS در تمرکز بی وقفه مشتری و استراتژی انتقال هرگونه پس انداز احتمالی به مشتریان.

رافالین گفت: “این یکی از معدود مشاغلی است که به طور مداوم قیمت ها را کاهش می دهد و پس انداز را به مشتریان منتقل می کند.” گفت ITPro امروز.

تمرکز بر مشتری به عنوان پایه و اساس موفقیت موضوعی است که توسط جان دینسدیل ، تحلیلگر ارشد و مدیر تحقیق در تحقیقات هم افزایی. دینسدیل خاطرنشان کرد که AWS برای بیش از 10 سال یک داستان موفقیت بزرگ بوده است و علی رغم رقابت فزاینده از بین شرکت های قدرتمند صنعت فناوری اطلاعات ، در یک موقعیت بسیار قوی در بازار باقی مانده است.

دینسدیل گفت: “برای من ، یکی از جالب ترین موارد در مورد ردیابی AWS طی سالهای متمادی ، تمرکز کامل آن بر مشتری و آنچه بیشتر از همه برای آنها مفید خواهد بود.” ITPro امروز. “اگر AWS تمرکز لیزر را روی مشتری حفظ کند ، پس از آن نیز به خوبی پیش خواهد رفت.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور