آقای بلک مجموعه هنری معمولی 21000 قطعه ای را در بلاک چین بیت کوین معرفی می کند.

هنرمند معمایی معروف به آقای بلک که با پیام های رمزآلود نمایش داده شده در کامیون های واشنگتن دی سی، بوستون و شهر نیویورک توجه عمومی را به خود جلب کرده است، قرار است یک مجموعه هنری پیشگامانه را به نمایش بگذارد. این مجموعه آتی شامل 21000 NFT معمولی در بلاک چین بیت کوین است که سرمایه گذاری قابل توجهی را در فضای هنر دیجیتال نشان می دهد.

تصاویر مرموز آقای بلک، شامل اسکلتی با رنگ های مختلف چشم و اشک های گریان در کنار پرنده سیاه، توسط رهگذران بی شماری دیده شده است. پیام ها، شامل الف شمارش معکوس روزانه و کلمات “Prophetia Vera” (لاتین به معنای “پیشگویی واقعی”)، کنجکاوی و گمانه زنی گسترده ای را برانگیخته است. این تصاویر، همراه با کدهای QR که به آقای بلک منتهی می شود پروفایل X، در مورد یک رویداد یا مکاشفه قریب الوقوع سروصدایی ایجاد کرده اند.

قبل از ظهور این کامیون‌ها، پوسترها و برچسب‌های آقای بلک در شهرهای بزرگ جهان از جمله اورشلیم، رم، مکزیکوسیتی، پاریس و تل‌آویو دیده می‌شد. هر اثر هنری به ایجاد انتظار برای حرکت بعدی آقای بلک کمک کرده است.

اکنون، مشخص است که آقای بلک به چه چیزی منجر شده است: مجموعه هنری عظیم ۲۱۰۰۰ قطعه ای Ordinals در بلاک چین بیت کوین. این مجموعه با بهره گیری از امنیت و شفافیت فناوری بلاک چین، تلفیقی از…

Source link