سازمان های غیرانتفاعی باید فرهنگی ایجاد کنند که به تصمیم گیری مبتنی بر داده ها اهمیت دهد. رهبری باید تجزیه و تحلیل کمی و کیفی از نحوه عملکرد تلاش های قبلی برای جمع آوری کمک های مالی را مورد استفاده قرار دهد و از نتایج آن برای اطلاع رسانی به اطلاع رسانی آینده استفاده کند. چهار دسته از KPI های جمع آوری کمک وجود دارد: بودجه ، نرخ حفظ اهداکنندگان ، KPI های کانال و KPI های ROI. جان دفتریوس می گوید خطر قرار گرفتن در عصر “داده های بزرگ” فقدان داده نیست ، بلکه داشتن داده های زیاد و ندانستن نحوه استفاده از آن است.
@techsoupTechSoup
TechSoup سازندگان را با راه حل های فناوری تحول آفرین و مهارت هایی که برای بهبود زندگی در سراسر جهان نیاز دارند ، مجهز می کند.
بر اساس مطالعه ای که توسط Statista در ایالات متحده و کانادا انجام شده است ، “پرورش اهداکنندگان ، کسب ، نگهداری و ارتباطات” دومین چالشی است که افراد غیر انتفاعی با آن روبرو هستند ، تنها پس از نگرانی در مورد نیروی انسانی.
جمع آوری کمک های مالی به طور فزاینده ای با کاهش بودجه دولت ، تعداد زیادی از دلایل ارزشمند و مشارکت اهداکنندگان با توجه به نحوه استفاده از محتوا با فناوری های جدید ، رقابت می کند. این چیزی است که از زمان همه گیری کووید -19 به طور غیرقانونی افزایش یافته است.
برای به دست آوردن پیشرفت در محیط جمع آوری سرمایه های نامرتب امروز و دستیابی به پایداری بلند مدت ، ضروری است که سازمان های غیر انتفاعی از داده ها به طور م useثر برای هدایت خود استفاده کنند.