فیس بوک راه های جدیدی برای ایجاد سرنخ و ارتباط با مشتریان دارد

فیس بوک در حال راه اندازی ابزارهای تجاری رایگان و پولی جدید است که برای کمک به مشاغل در یافتن مشتریان جدید و ارتباط بیشتر با آنها طراحی شده است.

علاوه بر این ، فیس بوک سال آینده ویژگی های جدیدی را اعلام کرد که در حال آزمایش هستند.

در اینجا مروری بر همه به روزرسانی های جدید و آینده فیس بوک برای مشاغل وجود دارد.

کلیک روی پیام به روز رسانی تبلیغات

فیس بوک تبلیغات کلیک به پیام خود را به روز می کند ، که افراد را ترغیب می کند از طریق مسنجر ، اینستاگرام مستقیم یا واتس اپ با مشاغل ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر ، مشاغل می توانند مشتریان را دعوت کنند تا از طریق همه سیستم عامل های پیام رسانی که در آن برای چت در دسترس هستند ، متصل شوند ، چه متعلق به فیس بوک باشد یا شخص ثالث.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

فیس بوک لیست دقیقی ارائه نکرد ، اما “همه” باید یک لیست جامع از برنامه های پیام رسانی موجود در تلفن های هوشمند باشد.

آگهی فیس بوک به طور پیش فرض بر اساس برنامه چت بر اساس محلی که احتمالاً مکالمه در آن اتفاق می افتد ، پیش بینی می شود. احتمالاً این بدان معناست که برنامه ای را که مشتری بیشتر از آن استفاده می کند راه اندازی می کند؟

چت واتس اپ را از اینستاگرام شروع کنید

فیس بوک با راه اندازی یک ویژگی جدید که شامل WhatsApp و Instagram می شود ، قابلیت های ادغام خود را افزایش می دهد.

در حال حاضر برای مشاغل ممکن است دکمه کلیک به چت WhatsApp را به نمایه اینستاگرام خود اضافه کنند. اگر WhatsApp را به DM های اینستاگرام ترجیح دهند ، این امر ممکن است مشتریان بیشتری را تشویق به ارتباط با مشاغل کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

و ، به زودی ، مشاغل این امکان را خواهند داشت که تبلیغاتی ایجاد کنند که مستقیماً از برنامه Instagram روی WhatsApp کلیک می کنند.

درخواست نقل قول در مسنجر

یک ویژگی جدید از فیس بوک به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان را برای درخواست نقل قول دعوت کنند.

مشاغل می توانند با انتخاب 4-5 س toال که قبل از ارسال پیام از مشتریان بپرسند ، فرم درخواست خود را سفارشی کنند.

سپس مشتری می تواند با تکمیل یک پرسشنامه کوتاه در مسنجر ، به سرعت از یک کسب و کار در فیس بوک درخواست نقل قول کند.

این ویژگی در حال حاضر با تبلیغ کنندگان منتخب در حال آزمایش است.

Lead Lead در اینستاگرام

فیس بوک قصد دارد ابزارهای پولی و ارگانیک را آزمایش کند تا به مشاغل کوچک کمک کند تا مستقیماً در برنامه اینستاگرام سرنخ پیدا کرده و واجد شرایط شوند.

این یک مورد تجاری دیگر برای استفاده از اینستاگرام ایجاد می کند و فیس بوک می گوید که این روش در مقایسه با راه حل های موجود ، راه مقرون به صرفه تری برای تولید مخاطبین خواهد بود.

ویژگی های تست

در حال حاضر ویژگی های زیر در حال آزمایش است. هیچ پنجره ای برای انتشار هیچ یک از آنها وجود ندارد ، هرچند که فیس بوک می داند که قبل از عرضه به همه ، این موارد را کاملاً آزمایش می کند.

به روز رسانی در Facebook Business Suite

این ویژگی ها به Facebook Business Suite اضافه می شود ، که یک داشبورد رایگان مبتنی بر وب برای مدیریت فعالیت های Facebook و Instagram در یک مکان است.

  • ایمیل ها: فیس بوک توانایی مدیریت ایمیل ها از طریق برنامه Inbox و ارسال ایمیل های بازاریابی مجدد از Facebook Business Suite را برای مشاغل آزمایش می کند.
  • مدیر فایل: Facebook Business Suite مدیر فایل را معرفی می کند ، ویژگی جدیدی که به مشاغل امکان ایجاد ، مدیریت و ارسال محتوا را می دهد.
  • پس آزمون: فیس بوک آزمایش پست را در Business Suite در دسترس قرار می دهد تا به مشاغل اجازه دهد نسخه های مختلف یک پست را آزمایش کرده و مقایسه کنند تا ببینند افراد بیشتری با کدام یک درگیر هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

حسابهای کاری

فیس بوک در حال آزمایش نوع دیگری از حساب ها به نام حساب کار است ، که به کاربران مشاغل اجازه می دهد بدون نیاز به حساب شخصی وارد سیستم مدیریت کسب و کار شوند.

مشاغل قادر خواهند بود این حساب ها را از طرف کارکنان خود مدیریت کرده و به ویژگی های درجه یک شرکت مانند ادغام ورود به سیستم تک دسترسی داشته باشند.

فیس بوک قصد دارد حساب های کاری خود را تا پایان سال جاری با گروه کوچکی از مشاغل آزمایش کند. افزایش دسترسی در سال 2022 دنبال می شود.

منبع: فیس بوک برای کسب و کار


تصویر ویژه: 88studio / Shutterstock

ایندکسر