صفحات LinkedIn اکنون می توانند محتوای طولانی را منتشر کنند

مقاله های جدید LinkedIn برای صفحات به شرکت ها این امکان را می دهد که برای اولین بار محتوای طولانی را منتشر کنند ، نه اینکه تعداد کاراکترها محدود شوند.

علاوه بر این ، صفحات شرکت روش جدیدی برای تولید محتوای زنده و گزینه های جدید کمپین در تبلیغات LinkedIn دریافت می کنند.

LinkedIn در کل سه ویژگی جدید را ارائه می دهد:

  • مقالات برای صفحات
  • رویدادهای زنده LinkedIn
  • راههای بهینه سازی و اندازه گیری ایجاد نام تجاری با تبلیغات LinkedIn

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در اینجا در مورد هر یک از آنها بیشتر توضیح داده شده است.

مقالات برای صفحات

کاربران LinkedIn مدتهاست قادر به انتشار مطالب طولانی تر از حساب های شخصی خود هستند.

از طرف دیگر ، صفحات شرکت با تعداد کاراکترهای دلخواه محدود شده است.

این دیگر در مورد ابتکار مقاله های جدید صفحات LinkedIn صادق نیست ، که به شرکت ها اجازه می دهد محتوای سبک وبلاگ را در هر اندازه ای بسازند و منتشر کنند.

مقالات برای صفحات همچنین بینش مفصلی از مخاطبین ، از جمله مشخصات افراد مورد مطالعه و تعامل با محتوا را ارائه می دهد.

بهترین قسمت برای صفحاتی که با انتشار در LinkedIn آشنا هستند – می توانید همین روند را دنبال کنید. اگر ناآشنا هستید ، در اینجا نحوه انتشار مقالات به عنوان صفحه خود آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

ابتدا به نمای سرپرست “Super” یا “Content” صفحه خود دسترسی پیدا کنید. سپس ، زیر یک پست شروع کنید سریع ، کلیک کنید مقاله بنویسیدبه

رویدادهای زنده LinkedIn

LinkedIn محصولات “برنامه ریزی شده LinkedIn Live” و “LinkedIn Events” را بهتر با هم کار می کند تا به صفحات در دستیابی و تعامل بیشتر کمک کند.

محصول کاملاً جدیدی در حال معرفی است که نام دارد رویدادهای زنده LinkedIn، که پخش زنده را با برنامه ریزی رویداد ترکیب می کند.

تجربه ساده شده به شرکت ها اجازه می دهد:

  • پخش زنده را از قبل برای مخاطبان هدف تبلیغ کنید
  • هنگام ثبت رویداد به ثبت نام کنندگان اطلاع دهید و دنبال کنندگان صفحه را انتخاب کنید
  • در صفحه رویداد از هر کسی در LinkedIn ، اعم از “حضور” یا نه ، در طول و پس از نمایش ، نمایش ایجاد کنید.
  • پخش مجدد محتوای زنده را برای دسترسی و تعامل بیشتر به اشتراک بگذارید.

LinkedIn در حال ارائه به روز رسانی های اضافی برای رویدادهای زنده است تا ویژگی را در دسترس و آسان برای استفاده قرار دهد.

به روز رسانی های اضافی شامل موارد زیر است:

  • برای دسترسی به LinkedIn Live به دنبال کننده های کمتری نیاز است
  • فرآیند بررسی خودکار و سریع برای متقاضیان LinkedIn Live
  • همه مدیران صفحه می توانند به محض تأیید صفحه فعال شوند
  • یک فرم ثبت نام گسترده برای رویدادها
  • ادغام مدیریت سرب با Zapier

اندازه گیری و بهینه سازی آگاهی از برند با تبلیغات LinkedIn

سه به روزرسانی تبلیغات LinkedIn به شرکت ها کمک می کند تا در جهت ایجاد اهداف تجاری خود و اندازه گیری نتایج تلاش کنند.

تست لیفت برند

این ویژگی جدید به شرکت ها اجازه می دهد تا با درنظر گرفتن اساس درک برند خود ، تأثیر تبلیغات LinkedIn را بر روی نام تجاری خود بسنجند ،

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تأثیر تبلیغات بر روی نام تجاری یک شرکت در مقایسه با معیارهای کلیدی کشف شده در گزارش پایه آزمایش می شود.

رسیدن به بهینه سازی

هم اکنون شرکت ها می توانند تبلیغات LinkedIn را برای توزیع به تعداد مشخصی از حساب های عضو منحصر به فرد بهینه کنند.

این امر به شما اطمینان می دهد که تبلیغات به مخاطبان جدید و مرتبط نشان داده می شود ، نه اینکه بارها و بارها برای یک کاربر یکسان نمایش داده شود.

دسترسی/پیش بینی فرکانس و گزارش

دسترسی و فراوانی پیش بینی شده برای کمپین های آگاهی از نام تجاری را در احمق پیش بینی مشاهده کنید و نتایج را در گزارش مدیر کمپین اندازه گیری کنید.

منبع: LinkedIn Pulse


تصویر ویژه: استودیو پست مدرن / Shutterstock