ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

نویسندگان:

(1) Fabiano Villan، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، Curso de Licenciatura em Física;

(2) Renato P. dos Santos، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، PPG em Ensino de Ciências e Matemática (PPGECIM).

خلاصه

معرفی

چارچوب نظری

ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

روش شناسی

نتایج و تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری، قدردانی، بیانیه مشارکت نویسنده، بیانیه در دسترس بودن داده ها

منابع

آپندیس A

APÊNDICE B

ZPD و CHATGPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

در چشم انداز آموزشی معاصر، منطقه توسعه نزدیک ویگوتسکی (ZPD) هنگامی که با نوآوری های تکنولوژیکی مانند ChatGPT ترکیب می شود، بحث های قابل توجهی ایجاد کرده است تا یادگیری را افزایش دهد و میانجیگری آموزشی را تکامل بخشد. بنابراین ضروری است که تجلی عملی این ترکیب را در محیط آموزشی معاصر مشاهده کنیم و ChatGPT به عنوان یک مشاور در راهنمایی علمی خدمت کند. در طول سال‌ها، میانجی‌گری آموزشی دستخوش دگردیسی شده است و فناوری به طور فزاینده‌ای در افزایش یادگیری نقش دارد. هنگامی که ChatGPT به عنوان یک مشاور معرفی می شود، تجسمی از این تکامل می شود و به عنوان یک توسعه فناوری از میانجی آموزشی انسانی عمل می کند و ارائه می دهد …

Source link