چگونه مدیر عامل Zolli Candy از دامنه های .boo برای افزایش فروش عید پاک استفاده می کند

وقتی 7 ساله بودم، پدرم مرا به بانک برد و عابر به من یک آبنبات چوبی تعارف کرد. اما من در مصرف آن تردید داشتم: بالاخره همه همیشه به من گفته بودند که آب نبات برای دندان‌هایم مضر است. شرکت من، Zolli Candy، اینگونه متولد شد – برای تهیه خوراکی برای کسانی که محدودیت های غذایی دارند یا فقط گزینه های سالم تری می خواهند. خوراکی های ما بدون شکر، ضد حساسیت، بدون گلوتن، وگان، کتو و کوشر هستند.

اما غذاهای سالم کافی نیستند. در سال 2018، من طرح میلیون لبخند را برای کمک به آموزش کودکان در مورد بهداشت دهان و دندان تأسیس کردم. ما در برنامه درسی مدرسه، آموزش اجتماعی و رویدادهای خانوادگی پیرامون سلامت، علم و کارآفرینی شرکت می کنیم. و البته، ما زولی پاپ های خود را نیز برای دانش آموزان می فرستیم. در واقع، بیش از شش میلیون کودک از طریق برنامه ما تا کنون آموزش دیده اند!

من الان 17 ساله هستم و شرکت ما همچنان قوی است. اکتبر گذشته، Zolli Candy با Google Registry زمانی که دامنه سطح بالای .boo را راه اندازی کرد، شریک شد. Treats.boo به رشد فروش هالووین ما تا 300٪ کمک کرد. با نزدیک شدن به عید پاک، فرصت دیگری برای لبخند زدن بیشتر مردم و کاهش مزمن ترین بیماری دوران کودکی آمریکا: پوسیدگی دندان داریم.

یکی از رویدادهای مورد علاقه من که در آن شرکت کردم در سال 2015 به عنوان بخشی از ابتکار بانوی اول میشل اوباما “بیایید حرکت کنیم” آغاز شد. در مراسم سالانه تخم مرغ عید پاک کاخ سفید، سالانه 35000 کودک در حالی که زولبیا در دست دارند از آنجا دور می شوند. دیدن لبخند روی صورت بچه ها بسیار عالی است و والدین خوشحال هستند که می دانند فرزندانشان غذای سالم تری می خورند. امسال به ما بپیوندید و bunny.boo را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید به ما کمک کنید لبخند را حفظ کنیم و در عین حال از یک خوراکی خوشمزه که برای دندان های شما مضر نیست لذت ببرید. چقدر شیرین است؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور