Zoey AI: دوستی برای “عروس کرونا”

عکس پروفایل ظن مدیا هکر نون

@استفانیزنذن مدیا

ما خدمات روابط عمومی و بازاریابی ، متخصص در B2B و شرکت های فناوری هستیم.

ما مدتها قبل از بروز بیماری همه گیر باعث شده ایم که فروشگاه ها و فروشگاه ها ماهانه یک بار تعطیل شوند ، به صورت آنلاین خرید می کردیم. با این وجود ، هنگامی که مشاغل مجبور شدند درهای خود را ببندند ، یک تجربه بزرگ در تجربه مشتری وجود داشت. عناصر انسانی صنعت خرده فروشی – درخواست توصیه ، به اشتراک گذاشتن مشاوره در مورد محصولات یا بحث درباره جدول زمانی برای حمل و نقل – تبدیل به مبادلاتی بدون چهره شدند.

انتظارات مصرف کننده از تجارت الکترونیکی طی چند سال گذشته تغییر کرده است. طبق گفته Accenture ، 91٪ از مصرف کنندگان بیشتر با مارکی خرید می کنند که تجربه شخصی را به آنها ارائه می دهد. اما هنگامی که خریداران به دنبال چیزهای قابل توجه تری از قطعات روزمره هستند – شاید کالاهای لوکس ، مبلمان ، لباس های مناسبتی یا هر چیزی که نیاز به سرمایه گذاری دارد – تجربه شخصی باید فراتر از پیشنهادات کالاهای معمولی در پایین صفحه باشد.

مشتریان عادات خرید خود را به صورت آنلاین منتقل می کنند و تجارت الکترونیکی در طی همه گیر شدن بیماری 30٪ رشد کرده است (طبق eMarketer). اما مشتریان هنوز یک تجربه انسانی می خواهند. بعید به نظر می رسد که به نظر می رسد ، هوش مصنوعی ممکن است بهترین راه حل انسانی برای برندها و مصرف کنندگان باشد.

یک ربات که دوست “عروس کرونا” بود

ویروس کرونا…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور