مطالعه Ziff Davis نشان می دهد که LLMS از وب سایت های High DA حمایت می کند

در حالی که اقتدار دامنه موز (DA) یک عامل رتبه بندی نیست ، مطالعه Ziff Davis تأیید می کند که این یک شاخص جهت دار قوی از اقتدار سایت است ، که با منابع با کیفیت بالا که در آموزش LLM طرفداری می شود ، هماهنگ است.

رند فیشکین در یک گردهمایی Moz در Google Leaks ، خاطرنشان کرد: “Google سالهاست که بازاریابان را گمراه می کند و می گوید از هیچ نوع اقتدار وب سایت استفاده نمی کنند. ” با حمایت از این بیانیه ، یک مطالعه توسط تام استخر در مورد به روزرسانی مفید محتوای Google (HCU) نشان داد که وب سایت هایی با نمرات بالاتر DA به احتمال زیاد برنده HCU هستند.

در حالی که اقتدار ساختمان ترکیبی از عناصر مختلف است ، اصول مرکزی یکسان باقی می مانند:

مدل های هوش مصنوعی با شناسایی منابع معتبر به عنوان Google با همان چالش ها روبرو هستند و ممکن است آنها را به همان روش حل کنند.

ایجاد بک لینک از منابع معتبر ، اقتدار سایت را تقویت می کند

اگر LLMS از وب سایت های معتبر بالایی برخوردار باشد ، پس زمینه های بک لینک از این سایت ها وزن دارند-نه فقط در رده بندی جستجوی Google بلکه به طور بالقوه در دید هوش مصنوعی تولید می شوند.

اما واقعیت این است که ساختمان پیوند سخت تر می شود. پیوندهای اسپم و پیوندهای کم ارزش سوزن را جابجا نمی کنند. درعوض ، روی ایجاد محتوا تمرکز کنید که به طور طبیعی توجه و استناد به رسانه ها را به خود جلب می کند.

دارایی های با ارزش بالا شامل موارد زیر است:

  • گزارش های صنعت با تحقیقات و داده های انحصاری
  • نظرسنجی های اصلی و مطالعات موردی که بینش های منحصر به فردی ارائه می دهد
  • محتوای رهبری فکر از متخصصان شناخته شده در طاقچه شما
  • ابزارهای تعاملی که یک تن ارزش را برای کاربران ارائه می دهد

در حالی که ذکر نشده است ، بیشتر این ناشران نسبت به اکثر آنها دارای اقتدار برند بالاتری هستند

Source link