این ویژگی ها به بازاریابان قدرت می دهد تا مسئولیت خلاقیت خود را بر عهده بگیرند. هوش مصنوعی میتواند با تنظیم عناصر خلاقانه در تمام تجربیات مختلف مشاهده و محتوای مورد علاقه بینندگان YouTube، به عملکرد توربوشارژ کمک کند.
گسترش دسترسی و متحول کردن تعامل تبلیغات
یوتیوب به یک نیروگاه چند صفحه ای و چند قالبی تبدیل شده است. نوآوریهای هوش مصنوعی Google به بازاریابان کمک میکند تا پتانسیل عظیم این پلتفرم را در هر تجربه، از تماشای تلویزیون متصل گرفته تا شورت، قفل کنند. برخلاف تلویزیون خطی سنتی، رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی ما تضمین میکند که تبلیغات شما در مناسبترین زمینه نمایش داده میشود، تعامل بینظیری ارائه میکند و نتایج بهتری را به همراه دارد.
eBay با تکیه بر راه حل های رسانه ای کامل YouTube و افزودن دارایی های ویدیویی عمودی به همه گروه های تبلیغاتی خود، نتایج باورنکردنی را مشاهده کرده است. در انواع کمپین ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل (کمپینهای دسترسی به ویدیو، مشاهده ویدیو و کمپینهای اقدام ویدیویی)، نرخ تبدیل eBay 34٪ افزایش یافته و CPM آنها 11٪ کاهش یافته است. نرخ بازدید eBay در Shorts پس از ایجاد بیش از 100 دارایی جدید و استفاده از کمپین های دسترسی به ویدیو و کمپین های مشاهده ویدیو برای اجرا در Shorts و موجودی درون فید، 114 درصد افزایش یافته است.
وسعت دسترسی یوتیوب، همراه با دقت هوش مصنوعی، پویایی قرار دادن تبلیغات را تغییر میدهد و منجر به تعاملات معنادارتر و بازگشت سرمایه میشود.
تجسم افق های خلاقانه جدید
اکوسیستم مبتنی بر هوش مصنوعی YouTube به بازاریابان جعبه ابزاری مملو از راه حل های نوآورانه برای تقویت فعالیت های خلاقانه آنها ارائه می دهد. این شامل راهحلهای هوش مصنوعی مولد است که به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تصاویر بصری چشمنواز را ایجاد کنند و تبلیغات ویدیویی را دوبله کنند یا داراییهای خلاقانه را برای قالبهای مختلف چند برابر کنند.
همانطور که فناوری به پیشرفت خود ادامه می دهد، ما تصور می کنیم هوش مصنوعی به یک شریک خلاق اساسی برای بازاریابان تبدیل شود و به مفهوم سازی، اجرا و تجزیه و تحلیل کمک کند. ما مشتاقانه منتظر ساختن این آینده جدید با شما هستیم.