YouTube ابزارها و منابع جدیدی را برای دارندگان کسب و کارهای کوچک جمع آوری می کند

YouTube ابزارها و منابع جدیدی را برای صاحبان مشاغل کوچک از جمله راهنمای گام به گام رشد کانال و روند ساده ایجاد تبلیغات راه اندازی می کند.

عرضه این ابزارها همزمان با هفته بین المللی تجارت کوچک Google است که شامل تعدادی از ابتکارات با هدف دارندگان مشاغل کوچک است.

یوتیوب گزارش می دهد که 79٪ از مشاغل کوچک دارای کانال YouTube موافقت می کنند که انتشار فیلم ها به یافتن مشتریان کمک می کند.

علاوه بر این ، تخمین زده می شود که 82٪ از ترافیک جهانی مصرف کننده دیجیتال تا سال 2022 بصورت ویدیویی خواهد بود.

در حال حاضر بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه در YouTube مشغول تماشای یک میلیارد ساعت ویدیو در روز هستند.

صاحبان مشاغل با ایجاد یک کانال YouTube می توانند با این بینندگان ارتباط برقرار کرده و آنچه را که مارک آنها را منحصر به فرد می کند به آنها نشان دهند.

طبق داده های نظرسنجی YouTube:

  • 72٪ مشاغل کوچک احساس می کنند شروع به کار در YouTube آسان است.
  • 65٪ کانال های YouTube تجارت کوچک می گویند که آنها از YouTube برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.
  • 85٪ از بینندگان برای دریافت محتوای تازه به YouTube مراجعه می کنند.

“برای مشاغل کوچک ، گرایش به ویدیو یک فرصت بزرگ برای رشد است. ویدیو و YouTube را در قلب استراتژی آنلاین خود قرار دهید و نتایج بهتری را امروز – و در دراز مدت مشاهده کنید. »

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ابزارها و منابعی که امروز برای مشاغل کوچک منتشر شده است ، آورده شده است.

YouTube Playbook گام به گام

YouTube یک راهنمای گام به گام رایگان منتشر کرده است که برای کمک به صاحبان مشاغل در راه اندازی کانال ، ایجاد حضور آنلاین و دسترسی به مشتریان جدید طراحی شده است.

این فصل ها شامل راهنما و خلاصه ای سریع از آنچه هر یک از آنها را پوشش می دهد می باشد.

راه اندازی کانال

این فصل شامل موارد زیر است:

  • اصول ایجاد کانال شخصی یا حساب کاربری تجاری
  • شخصی کردن یک کانال با نام ، توضیحات ، آدرس اینترنتی و اطلاعات تماس سفارشی
  • مارک کانال با استفاده از طرح و گزینه های مارک YouTube
  • بارگذاری ویدئو ، نوشتن عنوان و توضیحات و انتخاب تصویر کوچک
  • افزودن عناصر پیشرفته مانند برچسب های قابل جستجو ، صفحه های انتهایی و کارت های ویدیویی
  • اندازه گیری عملکرد در YouTube Studio

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ایجاد فیلم ها

این فصل شامل موارد زیر است:

  • برنامه ریزی یک ویدیو قبل از فیلمبرداری
  • نکاتی برای فیلمبرداری با تلفن
  • ABCD های خلاق موثر
  • استفاده از Video Maker Google برای ایجاد فیلم با کلیپ های موجود

پخش جریانی مستقیم در YouTube

این فصل شامل موارد زیر است:

  • تأیید کانال YouTube
  • تنظیم تنظیمات حساب برای فعال کردن پخش جریانی مستقیم
  • جریان از دسک تاپ
  • پخش جریانی از تلفن

توجه: اگر می خواهید از تلفن خود به صورت مستقیم پخش کنید ، حداقل به 1000 مشترک نیاز خواهید داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شروع با تبلیغات YouTube

این فصل شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک حساب Google Ads
  • راه اندازی و راه اندازی یک کمپین
  • اندازه گیری نتایج

این شرکت گزارش می دهد 89٪ مشاغل کوچک از ترکیبی از تبلیغات پولی و محتوای ارگانیک در YouTube استفاده می کنند.

ابزارهای جدید ایجاد تبلیغات YouTube

YouTube در حال معرفی راهی سریعتر و آسان تر برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی ویدیویی است.

با این روند جدید ، مشاغل می توانند به سادگی آگهی ویدیویی را بارگذاری کنند ، مخاطبانی را که می خواهند به آنها دسترسی پیدا کنند نشان دهند و بودجه تعیین کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این زمان ایجاد کمپین YouTube را به دقیقه کاهش می دهد و با تجربه جدید تلفن همراه ، کسب و کارها می توانند عملکرد کمپین را با سهولت بیشتری اندازه گیری کنند.

در youtube.com/ads به تجربه جدید تبلیغات YouTube دسترسی پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این منابع و راهنماها ، به صفحه فرود YouTube Small Biz Day مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور