YouTube TV در حال حاضر 5 میلیون مشترک و آزمایشی دارد

گوگل در فوریه 2017 سرویس قطع بند ناف خود را با نام تجاری یوتیوب راه اندازی کرد. بیش از پنج سال بعد، YouTube TV اکنون 5 میلیون مشترک و آزمایش کننده فعال دارد.

این شرکت آخرین بار اعلام کرد که YouTube TV در سه ماهه سوم سال 2020، 3 میلیون مشترک پولی داشته است. (2 میلیون عضو پرداخت کننده در سه ماهه چهارم 2019 وجود داشت.) این شرکت با رقم امروز، میلیون ها نفر را برجسته نکرده است – که در ژوئن است. 2022 – از جمله کسانی که در حال حاضر در حال آزمایش هستند. گوگل قبلاً ارقامی را گزارش کرده است که شامل کاربران آزمایشی می شود، اگرچه همچنین مشخص می کند که چه تعداد از آنها پرداخت شده است.

پنج سال پیش ما YouTube TV را راه‌اندازی کردیم تا درباره نحوه تماشای تلویزیون زنده تجدیدنظر کنیم، به کاربران حق انتخاب بیشتری بدهیم و یک جریان درآمد جدید را برای شرکای خود باز کنیم. امروز، ما خوشحالیم که YouTube TV به یک تجارت پر رونق با بیش از 5 میلیون مشترک و آزمایش کننده تبدیل شده است. این نقطه عطف گواهی بر کار شگفت انگیزی است که تیم برای ایجاد بهترین تجربه در کلاس انجام داده است.

– نیل موهان، مدیر ارشد محصول در YouTube

در جای دیگر، Google گفت YouTube Music تا سپتامبر 2021 50 میلیون مشتری پولی داشته است. در درآمد سه ماهه Alphabet، این اشتراک‌ها درآمدهای غیرتبلیغاتی YouTube در نظر گرفته می‌شوند و همراه با سخت‌افزار و Google Play گزارش می‌شوند.

به عنوان بخشی از اطلاعیه امروز، برخی از تاریخچه ها به اشتراک گذاشته شد:

هنگامی که YouTube TV شروع به کار کرد، گروهی از مهندسان در حالی که یک آنتن در دست داشتند به سقف دفتر مرکزی یوتیوب رفتند تا یک نمونه اولیه بسازند. بر اساس این تجربه، تقریباً تصمیم گرفتیم تلویزیون YouTube را که امروز می‌شناسید و دوست دارید، «YouTube Air» بنامیم. و در تیمی که روی این محصول کار کردند، نام رمز پروژه ما “Unplugged” بود. (تماشای تلویزیون بدون جعبه کابل – متوجه می شوید؟)

— کریستین اوستلین، معاون مدیریت محصول برای YouTube TV و تلویزیون متصل

نام جایگزین برای شرکتی که قبلاً سرویس اشتراک خود را “YouTube Red” نامیده بود، قبل از تغییر به “YouTube Premium” واضح تر، سرگرم کننده و کاملاً غافلگیر کننده نبود. YouTube TV اساساً این مرحله را نادیده گرفت تا آگاهی لازم را از دروازه خارج کند.

یک آمار جالب دیگر:

در واقع، محبوبیت فرمول 1 در میان اعضای YouTube TV در سال گذشته افزایش یافته است. فقط به آمار جایزه بزرگ موناکو نگاه کنید: بین سال‌های 2021 تا 2022، زمان تماشا دو برابر شده است.

بیشتر در YouTube TV:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: