یوتیوب یک هدف جدید “بازدید از وب سایت” را در ویژگی تبلیغات YouTube Studio ارائه کرد. این هدف به سازندگان اجازه میدهد تا ترافیک را مستقیماً به وبسایتهای خود هدایت کنند و در عین حال مخاطبان و بازدیدهای ویدیویی کانال خود را افزایش دهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی، تبدیل بازدیدهای ویدیویی به بازدید از وبسایت را برای شما آسانتر میکند و به تبلیغ محصولات یا خدمات مستقیماً از کانالتان کمک میکند. با هدف قرار دادن کشورها و زبان های خاص، می توانید تبلیغات را برای نتایج مطلوب ساده کنید.
جزئیات:
- سازندگان میتوانند با انتخاب از میان سه هدف: رشد مخاطب، بازدید از ویدیو یا بازدید از وبسایت، تبلیغات ویدیویی را در استودیوی YouTube تنظیم کنند.
- تبلیغات در قالبهایی مانند Shorts، in-feed، و in-stream قابل رد شدن با برچسب «Sponsored» ظاهر میشوند.
- توجه به این نکته مهم است که هرگونه تعامل از این تبلیغات به واجد شرایط بودن YouTube Partner Program کمک نمی کند.
خط پایین: هدف جدید بازدید از وب سایت به سازندگان ابزاری با کاربری آسان برای گسترش ردپای تجاری فراتر از YouTube می دهد.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو