کاربران YouTube Shorts: چند نفر هستند؟

همانطور که TikTok اینترنت را تحت کنترل خود درآورده است، YouTube Shorts به تمرکز پلتفرم در رشد پایگاه کاربری خود تبدیل شده است. از زمان راه اندازی، YouTube Shorts اکنون بیش از 1.5 میلیارد کاربر جمع آوری کرده است.

یوتیوب این هفته می گوید که YouTube Shorts 1.5 میلیارد کاربر به صورت ماهانه فعال کرده است. اینها کاربرانی هستند که هنگام تماشای فرم کوتاه وارد سیستم شده اند و 75 درصد از پایگاه 2 میلیاردی یوتیوب را تشکیل می دهند.

البته این اتفاق به صورت تصادفی رخ نداده است.

یوتیوب در دو سال گذشته منابع زیادی را برای ساخت Shorts قرار داده است که منجر به تعداد بازدیدهای زیادی شده است.

سال گذشته، 100 میلیون دلار “صندوق کوتاه” برای پرداخت به سازندگان برای ویدیوهای ویروسی باز شد، و همچنین Shorts را در سراسر جهان گسترش داد. یوتیوب همچنین یک کمپین تبلیغاتی برای Shorts به طور مستقیم در پلتفرم های رقیب مانند TikTok و Instagram Reels راه اندازی کرد.

اخیراً، YouTube Shorts را به رایانه لوحی و وب گسترش داده است. Google Discover، یک پلتفرم توصیه محتوا، همچنین شروع به برجسته کردن Shorts به کاربران کرده است.

اما این نیز درست زمانی رخ می دهد که YouTube Shorts در حال کسب درآمد از تعداد زیادی از کاربران خود است. در ماه آوریل، این پلتفرم اعلام کرد که تبلیغات در بین Shorts نمایش داده می‌شوند و در هفته‌های اخیر، ما شاهد نمایش این تبلیغات بیشتر بوده‌ایم.

یوتیوب همچنین نشان می‌دهد که Shorts سازندگانی را ایجاد کرده است که در حال ساختن ویدیوها با فرمت‌های بیشتر هستند، در یک بیانیه مطبوعاتی (از طریق آستانه):

این گسترش روند جدیدی را در پلتفرم راه اندازی کرده است: “ظهور خالق چند فرمت”

بسیاری از سازندگان YouTube از Shorts برای افزودن محتوای تکمیلی یا تبلیغ ویدیوهای طولانی‌تر خود با جدا کردن قسمت‌هایی از آن محتوا برای ویدیوهای کوتاه استفاده کرده‌اند. YouTube با برش و ابزارهای دیگر برای ایجاد شورت این کار را آسان‌تر کرده است.

در این مرحله واضح است که YouTube Shorts بخش بزرگی از پلتفرم آینده است و به نظر می‌رسد کاربران کاملاً با این آینده موافق هستند.

بیشتر در یوتیوب:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: