منابع ترافیک بر همان منابع ترافیک تأثیر می گذارد

منابع ترافیک بر همان منابع ترافیک تأثیر می گذارد

من در اینجا خیلی به سئوی یوتیوب نمی پردازم، اما پستی از رابط یوتیوب پیدا کردم که در مورد چگونگی تأثیر منابع ترافیک صحبت می کند. به طور خلاصه، توصیه‌های صفحه اصلی YouTube تحت تأثیر بینندگانی است که ویدیوها را از صفحه اصلی تماشا می‌کنند و تحت تأثیر بازدیدهای خارجی قرار نمی‌گیرند، افرادی که ویدیوهای شما را در یک سایت خارجی تماشا می‌کنند.

او این مطلب را در X پست کرد و گفت: “منابع ترافیک در درجه اول بر همان منبع ترافیک تاثیر می‌گذارند. بنابراین توصیه‌های صفحه اصلی در درجه اول تحت تاثیر نماهای خارجی نیستند، بلکه توسط بینندگانی که از صفحه اصلی تماشا می‌کنند.”

این در پاسخ به سوال سازنده YouTube در مورد این موضوع بود:

مجموعه کاملی از سوالات متداول مربوط به اکتشاف و عملکرد YouTube وجود دارد، شما می توانید آن را مرور کنید، اما من شک دارم که رازی پیدا کنید.

منظورم این است که می‌گوید سیستم توصیه آن به آنچه مردم تماشا می‌کنند، آنچه را که تماشا نمی‌کنند، آنچه را که جستجو می‌کنند، دوست دارند و دوست ندارند و موارد دیگر «توجه» می‌کند.

زمان تماشا فقط به تعداد بازدیدها بستگی ندارد، بلکه به میزان ویدیویی که تماشا می کنند نیز بستگی دارد:

اینم یه ویدیو از اون صفحه:

او همچنین گفت که «الگوریتم یوتیوب عمداً هیچ اطلاعی از کسب درآمد ندارد».

من در سئوی یوتیوب بوی تعفن می‌دهم، بیشتر به این دلیل که ویدیوهای من تیتر “چگونه در گوگل رتبه اول را کسب کنیم” ندارند و به این دلیل که دیدن آنها برایم جالب نیست :-).

بحث انجمن در X.



Source link