تبلیغات یوتیوب در فید (کشف): راهنمای مبتدیان

اگر تا به حال ویدیوها را در YouTube مرور کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که برخی از ویدیوها با برچسب “Sponsored” یا “Ad” با محتوای ویدئویی معمولی ظاهر می شوند. اینها به عنوان تبلیغات ویدیویی درون فید شناخته می شوند که قبلاً به عنوان تبلیغات اکتشافی YouTube شناخته می شدند.

تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب راهی عالی برای نشان دادن نام تجاری شما در مقابل افراد مناسب در حین مرور محتوا است. آماده است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلیغات درون فید YouTube و اینکه چگونه می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید؟ همانطور که پوشش می دهیم به خواندن ادامه دهید:

تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب چیست؟

تبلیغات یوتیوب در فید (کشف): راهنمای مبتدیان

تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب (که قبلاً به عنوان تبلیغات کشف ویدیو و تبلیغات TrueView شناخته می‌شد) تبلیغاتی غیر مخرب و قابل مشاهده هستند که در سراسر سایت YouTube ظاهر می‌شوند، یا در کنار پخش‌کننده‌های ویدیو یا در فیدهای ویدیویی ادغام شده‌اند. برخلاف تبلیغات درون جریانی، تبلیغات ویدیویی درون فید انجام نده در حین پخش ویدیو به عنوان وقفه تبلیغاتی ظاهر می شود.

تبلیغات YouTube در فید به عنوان «حمایت‌شده» علامت‌گذاری می‌شوند و به‌عنوان یک تصویر کوچک با عنوان و توضیحات ظاهر می‌شوند. وقتی روی آن کلیک می‌شود، تبلیغات درون فید YouTube کاربران را به صفحه تماشا می‌برد که در آن کاربران می‌توانند با برند تعامل بیشتری داشته باشند.

به کاوش ادامه دهید: انواع تبلیغات YouTube

مکان‌های تبلیغات در فید YouTube (+ نمونه‌ها)

تبلیغات ویدیویی درون فید می‌توانند در چند مکان مختلف در YouTube ظاهر شوند:

نتایج جستجو

تبلیغ یوتیوب درون فید در نتایج جستجو

تبلیغات درون فید در بالای نتایج جستجوی مرتبط YouTube در دسکتاپ، تلفن همراه و تلویزیون ظاهر می‌شود.

بعدی را تماشا کنید

تبلیغ یوتیوب درون فید در لیست بعدی تماشا

در حالی که کاربران محتوا را مشاهده می کنند، تبلیغات درون فید در بالا یا بین ویدیوهای مرتبط نمایش داده می شوند. هنگام مشاهده روی دسکتاپ، تبلیغات درون فید در کنار ویدیوی اصلی ظاهر می‌شوند. در دستگاه های تلفن همراه، آنها در زیر ویدیوی اصلی ظاهر می شوند.

خوراک خانه

تبلیغ یوتیوب درون فید در صفحه اصلی

تبلیغات ویدیویی درون فید در صفحه اصلی YouTube در مکان‌های مختلف، بسته به دستگاه مورد استفاده ظاهر می‌شوند:

  • دسکتاپ: در بالای لیست ویدیوهای توصیه شده یا بین ویدیوهای موجود در فید معمولی ظاهر می شود.
  • موبایل: وقتی یک تبلیغ سرصفحه وجود ندارد یا بین ویدیوهای موجود در فید در بالای فید ویدیو ظاهر می‌شود.
  • تلویزیون: در لیست ویدیوهای توصیه شده ظاهر می شود.

چرا از تبلیغات یوتیوب درون فید استفاده کنیم؟

چرا تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب برای مشاغل مفید است؟ تبلیغات درون فید یک گزینه تبلیغاتی محبوب در یوتیوب است زیرا به برندها کمک می کند بدون ایجاد اختلال در YouTube دیده شوند. نگاهی دقیق تر به مزایای تبلیغات ویدیویی درون فید بیندازید:

دید بهتر

تبلیغات YouTube In-feed در مکان های برجسته در اطراف YouTube قرار می گیرند. حتی اگر مردم روی تبلیغات شما کلیک نکنند، کاربران همچنان آنها را در نقاط کلیدی YouTube، مانند بالای نتایج جستجو و لیست‌های ویدیوی توصیه شده، می‌بینند.

مقرون به صرفه

تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب روشی مقرون به صرفه برای تبلیغ نام تجاری خود به صورت آنلاین است، زیرا شما می توانید میزان هزینه خود را کنترل کنید. با استراتژی مناقصه CPV تبلیغات درون فید، فقط زمانی برای قرار دادن آگهی خود هزینه می پردازید که مردم با تبلیغ شما درگیر شوند.

علاوه بر این، پلت فرم تبلیغاتی YouTube به شما این امکان را می دهد که محدودیت های بودجه روزانه یا کمپین را تعیین کنید. بنابراین، اگر می خواهید فقط یک روز، مثلاً 20 دلار برای کمپین تبلیغاتی درون فید خود خرج کنید، تبلیغات شما تا زمانی که به آن حد نرسیده باشید، ادامه خواهد داشت. برای کسانی که می خواهند با هزینه تبلیغات خود هوشمندانه عمل کنند، فوق العاده راحت است!

بدون اخلال

یکی دیگر از مزایای تبلیغات ویدیویی درون فید یوتیوب این است که مانند تبلیغات درون جریانی در وسط محتوای ویدیویی به عنوان یک وقفه تبلیغاتی ظاهر نمی شوند. در حالی که آنها انجام دهید توجه بیشتری به برند خود داشته باشید، تبلیغات درون جریانی می تواند برای بینندگان مختل باشد و اغلب از آنها صرفنظر می شود.

تبلیغات ویدیویی درون فید در نقاط بسیار قابل مشاهده قرار می گیرند و به طور یکپارچه با محتوای ارگانیک ترکیب می شوند.

گزینه های هدف گیری پیشرفته

تبلیغات یوتیوب In-feed بسیار هدفمند هستند زیرا در زیر عبارت‌های جستجوی مرتبط ظاهر می‌شوند، بنابراین شما تبلیغ خود را در مقابل افرادی قرار می‌دهید که محتوایی مشابه آنچه ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند.

علاوه بر این، تبلیغات درون فید گزینه‌های هدف‌گیری دقیقی دارند، بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان مناسب دسترسی دارید.

مشخصات تبلیغات ویدیویی در فید یوتیوب

در زیر مشخصات تبلیغ توصیه شده برای تبلیغات YouTube in-feed آورده شده است:

توصیه
تنظیم حریم خصوصی
  • “عمومی”
  • «فهرست نشده»
قطعنامه

1080p (Full HD)

  • افقی: 1920 x 1080 پیکسل
  • عمودی: 1080 x 1920 پیکسل
  • مربع: 1080 x 1080 پیکسل
نسبت ابعاد
  • افقی: 16:9
  • مربع: 1:1
قالب MPG (MPEG-2، MPEG-4)
اندازه فایل ≤256 گیگابایت
طول
  • آگاهی: 15-20 ثانیه
  • ملاحظه: 2-3 دقیقه
تیتر حداکثر 2 خط، 40 کاراکتر در هر خط
توضیحات حداکثر 2 خط، 35 کاراکتر در هر خط

هزینه تبلیغات YouTube در فید چقدر است؟

تبلیغات ویدیویی YouTube می تواند از هر جایی هزینه داشته باشد 100 تا 1000 دلار در ماه و 0.11 تا 0.40 دلار در هر نمایش.

هزینه واقعی تبلیغات ویدیویی در فید YouTube به بودجه تبلیغاتی YouTube و استراتژی پیشنهاد قیمت بستگی دارد. نرخ‌های تبلیغات YouTube در فید بر اساس استراتژی پیشنهاد قیمت به ازای هر بازدید (CPV) است. این بدان معناست که هر بار که کاربران با تصویر کوچک ویدیو تعامل می کنند تا تبلیغ شما را تماشا کنند، مبلغ مشخصی را پرداخت می کنید.

بیشتر بدانید: هزینه تبلیغات YouTube چقدر است؟

نحوه تنظیم تبلیغات یوتیوب درون فید

کنجکاو هستید که چگونه یک کمپین تبلیغات درون فید YouTube راه اندازی کنید؟ این راهنمای ساده چگونه برای مبتدیان را بررسی کنید:

  1. حساب Google Ads خود را ایجاد کرده یا وارد آن شوید
  2. یک کمپین جدید راه اندازی کنید
  3. جزئیات کمپین خود را وارد کرده و تبلیغ خود را آپلود کنید
  4. کمپین خود را راه اندازی کنید

1. حساب Google Ads خود را ایجاد کنید یا وارد آن شوید

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی YouTube، باید یک حساب Google Ads داشته باشید. بنابراین، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، یک حساب Google Ads ایجاد کنید یا به حساب موجود خود وارد شوید.

صفحه راه اندازی تبلیغات گوگل

بیشتر بدانید: چگونه با تبلیغات گوگل شروع کنیم

2. یک کمپین جدید راه اندازی کنید

هنگامی که وارد Google Ads شدید، به سیستم خود بروید کمپین را بزنید و کلیک کنید ایجاد کمپین. در اینجا، از شما خواسته می شود که هدف کمپین خود را انتخاب کنید. تبلیغات ویدیویی در فید YouTube فقط با دو هدف اجرا می شود:

  • آگاهی و توجه
  • یک کمپین بدون راهنمایی هدف ایجاد کنید

برای هدف این راهنمای تبلیغات درون فید، ما یک کمپین از طریق ایجاد خواهیم کرد آگاهی و توجه هدف

پس از انتخاب آگاهی و توجه به عنوان هدف کمپین خود، نوع کمپین و نوع فرعی خود را مشخص خواهید کرد. برای نوع کمپین، را انتخاب کنید ویدئو. برای نوع فرعی، انتخاب کنید بازدیدهای ویدیویی.

3. جزئیات کمپین خود را وارد کرده و تبلیغ خود را آپلود کنید

اکنون که اطلاعات اولیه کمپین تبلیغات ویدیویی درون فید YouTube خود را تکمیل کرده اید، زمان آن رسیده است که جزئیات کمپین خود را سفارشی کنید.

ابتدا، استراتژی پیشنهادی، بودجه و کل هزینه کمپین خود را برای مدت زمان کمپین مشخص کنید. برای استراتژی پیشنهادی خود، انتخاب کنید CPV هدف، و انتخاب کنید کل کمپین به عنوان نوع بودجه شما سپس، کل مبلغی را که می خواهید برای کمپین خود پرداخت کنید، مشخص کنید.

در مرحله بعد، جایی را که می‌خواهید تبلیغات درون فید خود را اجرا کنید، انتخاب کنید. در زیر شبکه ها، سه گزینه دارید:

  • یوتیوب
  • Google TV
  • Google Partners

اگر انتخاب کنید یوتیوب، تبلیغات درون فید شما در هر نقطه از YouTube ظاهر می شود، از جمله نتایج جستجو، صفحه اصلی و لیست های ویدیوی پیشنهادی. اگر شما انتخاب کنید Google Partners، ویدیوی شما در YouTube و شرکای ویدیویی در Google Display Network ظاهر می شود. انتخاب با شماست!

پس از انتخاب کمپین خود شبکه ها، وقت آن است که خود را مشخص کنید بخش های مخاطب برای تعیین اینکه چه کسی تبلیغات شما را خواهد دید. می توانید یک بخش مخاطب جدید را بر اساس داده های کمپین موجود ایجاد کنید یا می توانید بخش های موجود و از پیش ساخته شده را انتخاب کنید.

در نهایت، انتخاب کنید که مردم تبلیغات شما را بر اساس چه چیزی ببینند مکان یابی، و خود را انتخاب کنید استراتژی پیشنهاد.

به یاد داشته باشید: هنگام تنظیم استراتژی پیشنهادی خود، هرچه قیمت پیشنهادی شما بالاتر باشد، هر بار که شخصی با تبلیغ شما تعامل می کند، مبلغ بیشتری را پرداخت می کنید و سریعتر به محدودیت بودجه خود می رسید. همیشه می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را تنظیم کنید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قیمت پیشنهادی خود را برای شروع پایین تنظیم کنید و در صورت نیاز آن را افزایش دهید.

کاوش بیشتر: PPC و Google Bid Management

4. کمپین خود را راه اندازی کنید

قبل از اینکه روی دکمه راه‌اندازی کلیک کنید، کمی وقت بگذارید و تمام تنظیمات کمپین، جزئیات هدف‌گیری مخاطبان و اطلاعات مناقصه را مرور کنید. وقتی راضی شدید، ضربه بزنید ایجاد کمپین.

با تبلیغات ویدیویی درون فید YouTube از کمپین های خود بیشتر بهره ببرید

اکنون که از تبلیغات ویدیویی یوتیوب در فید مطلع شدید، زمان آن رسیده است که این اطلاعات را آزمایش کنید و کمپین خود را راه اندازی کنید!

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم — WebFX یک آژانس بازاریابی درآمد برنده جوایز با بیش از 150 عضو تیم دارای گواهینامه Google Ads است که آماده کمک به شما برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی YouTube است که منجر به کسب و کار شما می‌شود.

خدمات تبلیغات YouTube ما را کاوش کنید، سپس با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شراکت با WebFX به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

Source link