“خلاقیت”، “تنوع” و “اقتصاد” به طور فزاینده ای با یکدیگر مرتبط می شوند. یافته های دو مطالعه برجسته که امروز در جشنواره یوتیوب راه اندازی شد، نشان می دهد که آنها به شدت همزیستی هستند.
ما همیشه می دانیم که سازندگان هسته اصلی موفقیت YouTube هستند و آخرین گزارش تأثیر YouTube توسط Oxford Economics در مورد وضعیت اقتصاد سازندگان، تأثیر اقتصادی گسترده تر و قابل توجه اکوسیستم خلاق YouTube در بریتانیا را برجسته می کند. . بخش دوم تحقیق، Mirrors and Windows، که با MTM انجام شد، به بررسی هویت و انتخاب رسانه در بریتانیا و نقش و مسئولیت برندها در بهبود نمایندگی معتبر میپردازد.
امسال پانزدهمین سال حضورم در گوگل را جشن گرفتم و چند موضوع کلیدی وجود دارد که در طول مدت حضورم در اینجا پیشرفت چشمگیری داشته است. نکته اصلی رشد دسترسی محض است – مخاطبان جدید همچنان به سراغ ما می آیند و 96٪ از بزرگسالان آنلاین در بریتانیا حداقل یک بار در ماه از YouTube بازدید می کنند. بهعنوان پلتفرمی که تقریباً کل بریتانیا را به محتوای خلاقانه ما جذب میکند، جای تعجب نیست که Oxford Economics دریافت که اکوسیستم خلاق YouTube بیش از 1.4 میلیارد پوند به تولید ناخالص داخلی بریتانیا کمک کرده است که 80 درصد از کارآفرینان خلاق موافقت می کنند که YouTube فرصتی برای ایجاد محتوا و کسب درآمد فراهم می کند که از رسانه های سنتی به دست نمی آورند.
هر روز از سازندگان میشنوم که چگونه پلتفرم باز ما مانع ورود خلاقان از هر گوشه بریتانیا و از هر پیشینه و جمعیتی را کاهش داده است. مونیا چاواوا، که میزبان جشنواره یوتیوب بود، گواهی بر این است که چگونه یوتیوب قدرت راهاندازی حرفههای متحول کننده را دارد و اطمینان حاصل میکند که مخاطبان میتوانند محتوایی را پیدا کنند که منعکسکننده تنوع بریتانیای امروزی باشد. این تحقیق این حکایات را تقویت کرد، به طوری که 79٪ از پاسخ دهندگان Mirrors & Windows گفتند که آنها معتقدند YouTube طیف وسیعی از صداها، افراد و دیدگاه ها را نشان می دهد، احساسی که توسط افرادی که LGBTQ+ و کسانی که به عنوان آسیایی، سیاه و سفید و مختلط معرفی می شوند به اشتراک گذاشته شده است. یا چندگانه یا سایر گروه های قومی. در سراسر بریتانیا، از اسکاتلند گرفته تا یورکشایر تا جنوب غربی، کاربران همچنین موافقند که YouTube دارای محتوایی است که مردم بریتانیا آن را دوست دارند.