روند درخواست تجدیدنظر شناسه محتوای YouTube به ۷ روز کاهش یافت

YouTube با کاهش روند اعتراض از 30 روز به تنها 7 روز، یک تغییر اساسی در روند درخواست تجدیدنظر Content ID ایجاد می کند.

این حرکت با هدف بهبود تأثیر بر سازندگانی است که درگیر اختلافات بر سر محتوایی هستند که به طور بالقوه حق نسخه‌برداری را نقض می‌کنند. اغلب یک شکایت عمده که در این فرآیند برچسب گذاری می شود، مدت زمان درخواست تجدید نظر است که می تواند تأثیری ماندگار بر کانال های تحت تأثیر بگذارد. کسب درآمد را می توان در محتوای موجود و آینده محدود کرد، به همین دلیل است که دو گزینه جدید برای کمک به فرآیند تجدیدنظر در YouTube Content ID اعلام شده است.

همانطور که اشاره شد، قابل توجه ترین کاهش روند درخواست تجدید نظر Content ID از 30 به تنها 7 روز است. شاکیان اکنون به جای 30 روز فقط 7 روز فرصت دارند تا درخواست تجدیدنظر کنند، ادعای خود را رها کنند یا درخواست حذف یک ویدیو را داشته باشند. یوتیوب امیدوار است که با کوتاه کردن این بازه زمانی، به “بررسی سریعتر ادعاها” کمک کند.

روند درخواست تجدیدنظر شناسه محتوای یوتیوب

با این حال، شایان ذکر است که این روند را به طور کامل تغییر نمی دهد، زیرا این فقط در مورد فرآیند تجدید نظر اعمال می شود. شاکیان همچنان تا 30 روز فرصت خواهند داشت تا هرگونه اختلاف اولیه در مورد مطالب دارای حق نسخه برداری را بررسی کنند. در صورت رد اختلاف، درخواست تجدیدنظر به 7 روز کاهش می یابد.

در کنار پیشرفت‌هایی در روند درخواست تجدیدنظر Content ID، YouTube همچنین گزینه جدیدی «توسعه به درخواست تجدیدنظر» را برای مسدود کردن یا چند ادعا اضافه می‌کند که به سازندگان واجد شرایط اجازه می‌دهد تا از توانایی رد شدن از روند اعتراض اولیه حق نسخه‌برداری و انتقال مستقیم به مرحله تجدیدنظر درخواست تجدیدنظر کنند.

از آنجایی که ادعاهای مسدود کردن به ویژه برای کسب درآمد و ایجاد مخاطبان شما مختل هستند، این گزینه جدید را ایجاد کردیم که به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های سریع‌تری در مورد ادعاهای ویدیوهای مسدود شده دریافت کنید و از روند طولانی اختلاف اجتناب کنید.

روند درخواست تجدیدنظر شناسه محتوای یوتیوب

مانند فرآیند درخواست تجدیدنظر Content ID پیشرفته، ویژگی جدید «توسعه به درخواست تجدیدنظر» YouTube از محدودیت فرآیند ۷ روزه پیروی می‌کند و باید به حل مشکلات بیشتر در بازه‌های زمانی قابل قبول برای سازندگان کمک کند. شایان ذکر است که اگر تصمیم به درخواست تجدیدنظر در مورد تصمیم حذف محتوا را داشته باشید، هر یک از این فرآیندها می تواند منجر به اخطار حق نسخه برداری علیه کانال شما شود.

بیشتر در یوتیوب:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور