گزارش شده است که گوگل اپل تی وی و آمازون پرایم ویدئو را دنبال می کند تا به کاربران اجازه دهد از طریق فروشگاه کانال یوتیوب در سایر سرویس های پخش اشتراک کنند.
بر اساس مجله ی وال استریت، یوتیوب “در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش ویدئو است و مذاکرات خود را با شرکت های سرگرمی در مورد مشارکت در این پلت فرم تجدید کرده است.”
این «فروشگاه کانال» – همانطور که در داخل به آن اشاره میشود – میتواند «در اوایل پاییز امسال» راهاندازی شود، طبق گزارشها، YouTube برای «حداقل 18 ماه» روی آن کار میکند. با توجه به اینکه YouTube TV در حال حاضر این قابلیت را برای HBO، AMC+، Showtime و بسیاری دیگر دارد، یک دوره توسعه شگفتآور طولانی است.
با این حال، سرویس قطع بند ناف فقط در ایالات متحده در دسترس است و احتمالاً یوتیوب به دنبال راه اندازی گسترده تر است. در واقع، WSJ میگوید نقطه فروش یوتیوب به شرکا، مقیاس بزرگ آن در سراسر جهان است. این در حالی است که یوتیوب اخیراً تجربه فیلم خود را اصلاح کرده است.
موضوع این است که فروشگاه کانال یوتیوب جدید، بازاریابی عالی برای سرویسهای پخش ارائه میکند، زیرا مصرفکنندگان میتوانند تریلرهای نمایشها یا فیلمها را به صورت رایگان در یوتیوب تماشا کنند و سپس به راحتی برای اشتراک در این سرویس پول پرداخت کنند.
در همین حال، مذاکرات قرارداد ادامه دارد:
YouTube در حال بحث در مورد تقسیم درآمد اشتراک با شرکای پخش جریانی است، اگرچه به گفته افراد آشنا، شرایط ممکن است برای هر شریک بسیار متفاوت باشد.
برای کاربران نهایی، مزیت اشتراک از طریق فروشگاه کانال یوتیوب، سادگی و پایداری زیرساخت پخش ویدیوی گوگل است. مسلما یوتیوب بهترین و ثابت ترین پخش کننده ویدیو را دارد. گفته می شود، برنامه تلفن همراه به شدت شلوغ خواهد شد.
بیشتر در یوتیوب:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.

برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: