رانندگی و سنجش نتایجی که مهم هستند
شما به کمپین های خود نیاز دارید تا نتایج معنی داری داشته باشید. این به معنای نتایج قابل اندازه گیری و ماندگار است که می توانید در YouTube دریافت کنید. در واقع، طبق یک متاآنالیز MMM سفارشی که ما با Nielsen انجام دادیم، به طور متوسط، YouTube بازده بلندمدت هزینه تبلیغات (ROAS) 2.3 برابر بیشتر از شبکه اجتماعی پولی است.
ما کمپینهای ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی داریم که در Shorts، In-stream و فید YouTube برای هر یک از اهداف بازاریابی شما ارائه میشوند، خواه هدف شما جلب آگاهی، توجه یا تبدیلها باشد.
اعلامیه های امروزی برای قدرتمندتر کردن همه این سطوح با تاکید ویژه بر تبلیغات Shorts طراحی شده اند. در خرید، قالبها و اندازهگیری، ما تغییراتی را اعمال میکنیم تا آنچه را که از تبلیغات YouTube به دنبال آن هستید به شما ارائه دهیم:
- ما در حال معرفی کنترلهای خرید قالب هستیم تا امکان سفارشیسازی را فراهم کنیم تا بتوانید کارهایی مانند اجرای کمپین منحصراً در فید Shorts یا کمپینی که فقط خلاقیت افقی شما را در جریان نمایش میدهد، انجام دهید. از قبل برای کمپینهای دسترسی ویدیویی موجود است، کنترلهای خرید قالب اکنون در کمپینهای مشاهده ویدیو در سرتاسر جهان در دسترس هستند. ما همچنین در مراحل اولیه خرید آزمایشی شورت فقط در نسل تقاضا با مجموعه محدودی از تبلیغکنندگان برای اهداف عملکردشان هستیم.
- ما در حال ارائه قالبهای تبلیغاتی جدیدی هستیم که برای استفاده از ذهنیت متمایل و قابل لمس یک بیننده Shorts طراحی شدهاند و ارزش بیشتری را از تبلیغات شما به ارمغان میآورند. استیکرهای تبلیغاتی شورت تا پایان سال در دسترس همه خرده فروشان قرار خواهد گرفت. برچسبهایی که بهطور خودکار از تصاویر موجود در فیدهای محصول شما ایجاد میشوند، تبلیغات شما را تعاملیتر میکنند و با ذهنیت سرگرمکنندهای که بینندگان در Shorts دوست دارند مطابقت دارد.